Vi støtter følgende nettlesere:

“Fin tur ” 4 av 5 bobler
Anmeldelse av Norge i et nøtteskall®

Norge i et nøtteskall®
Vurdert som nr. 3 av 52 Turer i Oslo
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Den klassiske Norge i et nøtteskall® turen Denne legendariske turen tar deg gjennom et av Norges mest billedskjønne område med UNESCO fjord- og fjellandskap, samt en tur på en av Europas mest spektakulære togstrekninger. Norge i et nøtteskall® turen tar deg med til noen av Norges vakreste fjordlandskaper. På denne turen vil du få oppleve den varierende og vakre Bergensbanen, den spektakulære Flåmsbana, Aurlandsfjorden, den smale UNESCO-beskyttede Nærøyfjorden og de bratte hårnålsvingene i Stalheimskleiva (Mai - September). Norge i et nøtteskall® turen er tilgjengelig som en dagstur, eller en tur hvor du overnatter langs ruten. Du kan starte turen i Oslo, Bergen, Voss eller Flåm, uansett årstid. Du kan skreddersy din egen tur ved å legge til ønskelige hoteller og aktiviteter langs hele ruten. Alt kan utføres i en enkel bestilling.
Oslo
394 anmeldelser
36 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 30 nyttige stemmer
“Fin tur ”
4 av 5 bobler Anmeldt 2 august 2015 via mobile enheter

Jeg og min sønn tok denne turen i juli 2015. Vi tok tog fra Oslo til Myrdal. Flomsbanen fra Myrdal til Flåm. Båt fra Flåm til Gudvangen. Buss fra Gudvangen til Voss. Dette er en flott tur dere man både får oppleve fjell og fjorder. Etter en slik tur har man fått sett mye norsk natur

Besøkte juli 2015
Takk, ChristianHellevang
Preben H, Social Media Manager på Norge i et nøtteskall®, svarte på denne anmeldelsen, 13 august 2015
Hei,

Tusen takk for din anmeldelse av turen vår. Hyggelig å høre at dere likte den.
Vi verdsetter stort alle reisendes anmeldelser, så takk igjen!

Fortsatt god sommer.

Oslo, Norge
1 anmeldelse
“Norge i et nøtteskall”
5 av 5 bobler Anmeldt 9 juli 2015

Turen fra Flåm til Gudvangen er flott. Utgangspunkt fra øst eller vest, er Norge i et nøtteskall verd å ta. Tog til Myrdal eller Voss. Buss / tog g båtturen på fjordene. Turen ble foretatt tidlig på 70 tallet. Bodde ikke på hotell

Besøkte august 2014
Takk, Vestlandstur
Preben H, Social Media Manager på Norge i et nøtteskall®, svarte på denne anmeldelsen, 3 august 2015
Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde Norge i et nøtteskall® turen vår!

Fortsatt god sommer!

Bergen, Norge
8 anmeldelser
5 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“En eventyrreise på Vestlandet, fjord fjell båt bane.”
5 av 5 bobler Anmeldt 13 mai 2014

Dette er en liten eventyrlig reise hvor man opplever alt hjertet begjærer. Tog buss båt tog. Fjord og fjell. Nydelig alt sammen

Besøkte juni 2013
Takk, Kari N
Bergen, Hordaland, Norway
65 anmeldelser
15 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Overveldende tur i ubeskrivelig natur.”
5 av 5 bobler Anmeldt 16 april 2014

Denne turen kan nesten ikke beskrives, den må oppleves. Dette er norsk og vestlandsk natur på sitt beste. Fjord og fjell i skjønn forening. Man kan også få et lite inntrykk av hvor og hvordan man levde før i tiden, på katt og knaus. Denne opplevelsen gjør også inntrykk på innfødte og særnorske individer.

Besøkte mai 2013
Takk, Torill B
13 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“Fantastisk tur må oppleves”
5 av 5 bobler Anmeldt 10 mars 2014

Ta toget fra bergen,flomsbanen,så båten tilbake til bergen.vi hadde med en venn fra usa han var måløs,noe av det flotteste han hadde sett.

Besøkte juni 2013
2 Takk, Nina H

Reisende som så på Norge i et nøtteskall®, så også på

Har du vært i Norge i et nøtteskall®? Del dine erfaringer!