ZenHotels.comUSD 138
Vio.comUSD 137
Agoda.comUSD 162
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fine store rom,
Rent og enkelt. Fikk sen utsjekk når vi spurte. Veldig fornøyd med dette stedet. Vi sov her 1 natt. Ligger veldig sentralt og enkelt å finne frem. Ville absolutt booket rom her igjen. Anbefaler deg og ta med egen hårføner siden dette ikke lå på rommet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, charlottelarsen90
FrognerHouse, Front Office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Charlotte!

Tusen takk for at du tok deg tid!
Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Hårføner skal være standard inventar i alle leilighetene, vi beklager at dette ikke var på plass. Skulle det mangle noe ved ditt neste besøk er det bare å ta kontakt med oss. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre i vårt arbeidet med å bli enda bedre.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Frogner House Apartments

Anmeldt 3. september 2018

Vi var 3 venninner på tur og bodde i Arbinsgate 3. Det var helt etter vårt ønske og behov. Rolig nabolag, men sentralt. Rent og romslig i leiligheten. Innbydene inngangsparti. Trekker litt ned at dusjhode var dårlig og at vi måtte til Skovveien for å oppbevare bagasjen før innsjekk.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, LinnA117
FrognerHouse, Front office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Hei Linn,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Vi skal ta med oss dine tilbakemeldinger videre i vårt arbeidet med å bli enda bedre. Vi håper å få til et slags bagasjerom på den adressen i fremtiden.

Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning. Velkommen tilbake!

Arlin
Frogner House Apartments

Anmeldt 30. november 2017

Fin leilighet med soverom, bad og stue med kjøkkenkrok. For oss, en vinterhelg, var det deilig med litt mer plass enn på et hotellrom. Innsjekkingskiosk like ved fungerte bra, det tok bare litt tid før vi skjønte hva vi skulle gjøre. Hyggelig hjelp fra resepsjonen i Skovveien. Neste gang vil vi prøve en av leilighetene på Grünerløkka.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Hilde D
FrognerHouse, Front Office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Hei Hilde,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.
Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold og tar med oss dine tilbakemeldinger videre i arbeidet med å bli enda bedre.

Team Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Kamilla

Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Jeg var en natt på Frogner Apartments sammen med min beste venninne. Veldig fine rom, gode senger og rent. Både rommet og lokalet føltes rent og ryddig. Frokosten ble levert på døren dagen etter, denne var dessverre ikke tilpasset verken glutenallergikere eller var vegetarvennlig - så det ble ingen frokost på meg. TV på rommet, kjøkken-skap og et lite bad. Alt man trenger.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Marte Y
FrognerHouse, Front Office and Booking Consultant på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Hei Marte,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Team Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Therese

Anmeldt 13. november 2014

Veldig bra og sentral beliggenhet. Men mangelfullt utstyrt kjøkken som bl.a. manglet ostehøvel. Det var dårlig TV-tilbud, - ikke engang TV 2 fungerte som det skulle. Men det verste var at vi ikke fikk skiftet sengetøy eller fikk nye håndklær på over 25 dagers sammenhengende opphold. Da vi klaget på det, så fikk vi beskjed om at vi måtte betale ekstra for det. Vi betalte ekstra for det, men vi fikk fortsatt ikke noe nytt sengetøy eller nye håndklær. Da vi tok det opp etterpå, så fikk vi ingen tilbakemelding. Så jeg synes Frogner House Apartment ikke er noe å skryte av. Derimot Frogner House hotell anbefaler jeg sterkt.

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Ingeborg56