Expedia.comUSD 193
eDreamsUSD 183
CheapTicketsUSD 193
Anmeldt 11. september 2019

De forsøkte å ta dobbelt betalt. Det var ansatte som banket tidlig på dør lenge før utsjekk. Det var møkkete toalett. Støy fra naboen som driver å renoverer. Nabo kontorer rett over veien ser rett inn - Det var bra størrelse på rommet. Dårlig opplegg.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, matglede2019
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Hei Richard,

Tuesn takk for tilbakemelding.

Veldig trist å høre at vi ikke klarte å levere opp til dine forventninger. En skjelden gang i blant kan reservasjoner være feilinnstilt slik at innsjekksmaskinene spør om betaling igjen. Dette er selfølgelig ikke meningen og vi retter alltid opp om en feil skulle skje.

Renoveringen varer bare i en kort periode. Det var leit å høre at dette var forstyrrende for deg. Det er alltid en mulighet å kontakte vårt Service kontor. Hvis gjestene våre ikke er fornøyde så kan vi bytte dem til en annen leilighet eller en annen adresse.

Vi tar dine tilbakemeldinger videre i arbeidet vårt for bli bedre og vi håper å se deg igjen i en annen anledning.

Anmeldt 18. august 2019

Dårlig service, hadde bestilt ved Underhaugsvn 15 men når vi ankom var det over booket, de sa de hadde prøvd å tatt kontakt men at det ikke kom fram(en unnskylding antageligvis). Da ble vi tvangsflyttet hit, eneste kompensasjon var frokost på lørdag. Mindre rom og dårligere standar. Ble lovet sein utsjekk, det ble ikke overholdt. Ble kastet ut kl 11 uten forvarsel. Småe rom, det var sjeggkre og edderkopper. Dårlig vasket og dusjkabinett var løst. Dårlig lokasjon, 10 min til busstopp og joker var den eneste nærbutikken.

Fikk ikke det vi betalte for!

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Besteelsa
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Kjære,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din anmeldelse.

Vi beklager å høre at vi ikke kunne oppfylle dine forventninger. Du er mer enn velkommen til å skrive en e-post til oss til booking@frognerhouse.no for at vi skal se nærmere på saken og sørge for at vi korrigerer oss for fremtiden.

Ha en flott dag og håper å høre fra deg.

Med vennlig hilsen Arlin

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Uten air condition, med store vinduer uten tilstrekkelig sikring, og konstant røykelukt fra bakgården, vil jeg IKKE anbefale dette til barnefamilier! Den leiligheten vi fikk var i tillegg midt i solsteiken hele dagen, og ble til en badstu. Vi kunne låne vifter, og måtte gå langt for å hente dem selv. Vil aldri bo der igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Cecilia F
FrognerHouse, Service Office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Hei Cecilia,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Veldig trist å høre at vi ikke klarte å levere opp til dine forventninger. Hvis man ikke liker leiligheten så er det alltid mulig og kontakte oss. Vi har andre adresser også som kansje hadde passet bedre til deres behov. Vi skal tar dine tilbakemeldinger videre i arbeidet med å bli bedre.

Team Frogner House ønsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Koselig leilighet i et rolig område av byen. (Noe byggningsarbeid ved vår overnatting, men ikke veldig forstyrrende.)
Leilighetene har full mulighet til å kunne ordne seg selv med mat men det finnes spiseplasser kort avstand hvis man heller vil det. Vi var så heldig å få leilighet i 5. etasje med skråtak og tak vinduer.
Det finnes heis, men den tar max 3 personer og stopper i 4. etasje.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, bj_rnpaulss_nnb
FrognerHouse, Service office på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold og tar med oss dine tilbakemeldinger videre i arbeidet med å bli enda bedre.

Frogner House ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Vi bodde her før vi skulle ut å reise, mannen min, sønnen min og jeg og vi ble så positivt overrasket over størrelsen på leiligheten. Vi betalte ikke mer enn vi ville gjort for et familierom på hotell. Genialt med leilighet, fint og rent, all right bad og hybelkjøkken!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, pittilsen
FrognerHouse, Manager på Frogner House Apartments- Arbinsgate 3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2019

Hei,

Tusen takk for at du tatt deg tid til å skrive her på TripAdvisor.

Vi er glad for å høre at du hadde et fint opphold og ønsker deg varm velkommen tilbake til oss.

Camilla