“Unik aften på Dyna Fyr”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

For en opplevelse!
Vi ble møtt på båten med champagne og fremme på fyret fikk vi plass på langbord med hyggelige nye bekjente på begge sider.

Fantastisk atmosfære og personale. Nydelig vin og fantastisk skalldyr.

I det gong gongen forkynte at det var tid for retur følte vi at vi nettopp hadde kommet.

Anbefales og frister til gjentagelse!

Takk, torgeirsvinsaase

Anmeldt 17. mai 2018

I anledning av min bursdag hadde min herlige kone invitert meg til Dyna Fyr for aftenen hvor skalldyr sto på menyen. Jeg må virkelig si at dette var en opplevelse av de sjeldne. Vi ble mottatt med et glass sprudlende drikke når vi ble hentet på Tjuvholmen i en koselig båt som hentet oss og andre gjester. Det ble intimt og hyggelig med en gang. Etter ca. 20 minutter ankom vi Dyna Fyr og ble mottatt av en hyggelig ung kvinne som geleidet oss til bords. Kan vel med hånden på hjertet si at alle som ankom, hadde et aldri så lite WOW så hyggelig i oss :) Masse god mat og drikke + topp stemning fra A til Å. Dette må oppleves. Kan fortsette med de beste superlativer men oppmuntrer alle til å ta en tur. Pris er også meget akseptabel. Tommel opp fra kona og meg!

Dato for besøk: mai 2018
3  Takk, Michael J
Anmeldt 27. november 2017

Vi feiret vårt julebord på Dyna Fyr, og det har lenge vært en drøm å få oppleve restauranten der. Vi dro over i båt i en mørk novemberkveld, så jeg kan ikke si noe om området utenfor restauranten. Det var lunt og varmt inne, som å komme "hjem" i et gammelt sørlandshus. Kjempekoselig atmosfære! Vi fikk gravlaks til forrett og kveite til hovedrett, begge retter var svært velsmakende. Til dessert var det først deilige oster og så en variant av multekompott/marengs mm. Førsteklasses viner til alle retter, som løftet smaksopplevelsen enda et hakk.
"Fyrmesterinnen" fortalte om fyrets historie og om fyrvokterne som hadde bodd og arbeidet der, det var veldig interessant. Det gled store ferger forbi utenfor mens vi spiste, det var ganske spektakulært, de kom ganske nært og lyste opp i mørket.
Tusen takk for en flott opplevelse, både kulinarisk og stemningsmessig! Skulle gjerne spist på fyret en fin sommerdag også.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Kristin_HOslo_Norge
Anmeldt 20. november 2016 via mobile enheter

Feirer rundt tall der i helgen med ca 30 gjester. Opplevelsen ble helt unik, fra vi gikk ombord i båten ved Tjuvholmen og til vi gikk i land noen timer etter. Om du ser etter noe utenom den mer ordinære standardfeiringen på restaurant/chambre separée, vil jeg helhjertet anbefale Dyna fyr.

Dato for besøk: november 2016
3  Takk, Phambre
Anmeldt 27. oktober 2016 via mobile enheter

En regnfull onsdag kveld i oktober ble vi tatt med båt til Dyna Fyr. For en overraskelse det ble. Alle har hørt om fyret, men ingen hadde bært der eller visste om hva som var der. Vi kom til en nydelig restaurant og ble servert de deiligste rettet og drikke til. Absolutt å anbefale hvis du vil oppleve det lille ekstra!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, torf577

Reisende som så på Dyna Fyr, så også på

Har du vært i Dyna Fyr? Del dine erfaringer!