“Helt ok!”
Anmeldelse av Sanoma Restaurant

Sanoma Restaurant
Anmeldt 16. juli 2020

Hyggelige servitører, fint lokale med både ute og inne servering. Spiste en 3 retters middag. Maten var god/helt grei. Ut ifra beskrivelsen på nettsiden og menyen hadde jeg forventet noe mer. Den mangler virkelig det lille ekstra som gjør at du får lyst til å komme tilbake og prøve mer.

1  Takk, CarolineN1076

Anmeldt 8. juli 2020

Var ute og feiret bursdag med ei venninne, og valgte Sanoma fordi menyen falt oss i smak. Lokalene til gamle Mr.Bay er hyggelige og behagelige, og vi fikk en bra bordplassering. Servitøren, en ung mann fra Nord-norge ønsket oss velkommen, og ga oss veldig hyggelig og god service hele kvelden. Han skal få et stort pluss!
Men når det kommer til maten så var dessverre ikke den verdt pengene. Tørrstekt scampi / villreke på spyd med en alt for intens langoustine - aioli, ørret -tostadas som desperat manglet syre og en alt for salt og pregløs ande - salat gjorde oss ikke imponerte. Det beste vi spiste var koreansk BBQ-ribss, men jeg hadde ikke dratt tilbake pga dem. Det kunne nestn tyde på at kokken ikke smaker på maten som blir servert, eller rett og slett har mista passion for matlaging. Veldig synd!

2  Takk, S4491IDadrianp
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Talentløs plass...

Bestilte bord kl 21, måtte vente i 50 minutter fordi bordet var gitt bort til noen andre som ikke hadde reservert. Fikk beskjed om at vi skulle få serveringen ved bordet, av både mat og drikke. Likevel måtte vi vente i lange køer ved baren for å bestille, og fikk beskjed om at kjøkkenet var stengt. Når det tar 15-20 min å bestille to pils i baren, og vi må bestille snacks for 700kr i stedet for mat - så frister det virkelig ikke å besøke dette stedet igjen. Neitakk for nå, vi kommer ikke tilbake.

1  Takk, vebeng
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Usedvanlig dårlig service! Måtte lete etter servitør hele tiden, de er svært uoppmerksom og setter fra seg maten uten at vi har bestikk på bordet og vi må på ny lete etter noen som kan hjelpe. Maten er OK, fisken altfor salt og Gambas er overstekt og tørre! Skjerp dere, en 04 Frydenlund øl koster kr 115 og vi forventer service på ett bedre nivå

3  Takk, larssundsbo
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet en kveld i juni. Vi hadde sett frem til å spise godt å kose oss. Maten og drikken var god, men veldig lite mat i forhold til pris. Det var og veldig mange unge, drita blondiner fylt med botox og silicon der. Så om du heller ønsker kontakt med slike så er dette stedet for deg å gå.

Det kunne se ut til at dørvakten overså disse blondinene.

Synd å skrive dette, men konklusjonen er; Lite mat til "stive" priser.
Kvelden endte på makker'n før vi tok turen hjem.

Takk, Flakks

Reisende som så på Sanoma Restaurant, så også på

Har du vært i Sanoma Restaurant? Del dine erfaringer!