“Bra mat. Elendig service ”
Anmeldelse av Sanoma Restaurant

Sanoma Restaurant
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat. Elendig service. Vi måtte vinke inn servitør for alt mulig. Mye fyll på bordene rundt oss og høylytte folk som skrek og datt rundt om i lokalene.

Takk, Kristian K

Anmeldt 11. juli 2021

Ved en tilfeldighet havnet vi på Sanoma på Tjuvholmen i Oslo den 8.juli. Vi var to i selskapet og etter å ha kikket en stund på menyen valgte vi en crispy duck, med angry fries til forrett. Maten smakte fortreffelig. Spicy, men ikke overdrevet krydret. Mye smak.

Vinen vi valgte - en Barbere D'Alba - var akkurat passe temperert.

Servicen var upåklagelig. Servitørene var passe ofte innom for å se om vi hadde det vi trengte. Hit kommer vi gjerne igjen.

Takk, tonesbr
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Ute med to venninner. Vi hadde booket bord på Sanoma. Kjempegod service. Servitøren Christopher gjorde kvelden til den beste kvelden på lenge, med kjempegod serviceinnstilling og passet på at vi hadde det bra gjennom hele kvelden. Maten var kjempegod, og drinkene nydelige! Noe ventetid på maten.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, kristinenl
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

En av de bedre restaurantene på Aker brygge når det kommer til service. Ingenting å utsette på maten - den er kjempegod!. Vil gjerne utmerke kveldens servitør Sara som mestret å være både sosial og serviceinnstilt. Takket være henne og den gode maten kommer vi tilbake flere ganger!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Idun A
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

For et nydelig sted !
Deilig og lunt, herlige servitører , nydelig mat og vin .
Vår utmerkede svenske servitør ga oss nydelige vin anbefalinger og det kom lekker på lekker rett ut til bordet vårt hele kvelden igjennom .
Anbefales , og vi kommer garantert tilbake Tik Sanoma

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Bardouini

Reisende som så på Sanoma Restaurant, så også på

Har du vært i Sanoma Restaurant? Del dine erfaringer!