“God mat og fantastisk atmosfære!”
Anmeldelse av Albert Bistro - STENGT

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 4. november 2018

Anbefaler Albert Bistro hvis du vil ha god mat, flinke og oppservante ansatte, og ikke minst en lun og god stemning. Jeg kommer absolutt tilbake!

Takk, Line A
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Line. Takk for så finfin tilbakemelding, vi håper virkelig vi ser deg snart igjen. Albert

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her en lørdag ettermiddag før vi skulle på konsert. Bordbestilling på nett fungerer godt. Møtt av hyggelige ansatte som var akkurat passe tilstede gjennom hele måltidet. Svarte godt på spørsmål og opplyste om dessertvalg som ikke stod på menyen.
Maten var enkel, pent anrettet og smakte godt, bistro-stil. Andeconfit og entrecote, smakte oss alle fire. Vi bestilte flere typer dessert og alle var godt fornøyd. Anbefaler gjerne denne bistroen til andre.

Takk, Heidi1792014
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Heidi. Så godt at du likte andeconfit og entrecoten, de er også våre favoritter. Takk for at du vil anbefale oss til andre, det liker vi. Hilsen Albert.

Anmeldt 23. oktober 2018

God avocadotoast med laks, fin måte å holde kaffen varm på med egen kanne, hyggelig service og ikke minst en fantastisk hyggelig plassering en solfylt søndagsmorgen.

Takk, Kasper N
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei Kasper. Så godt at du koste deg en solfylt søndag, med både deilig avocadotoast og ikke minst kaffe. Vi liker å gi hyggelig service og sørge for at våre gjester trives. Håper vi sees igjen. Hilsen Albert

Anmeldt 14. oktober 2018

Maten var ypperlig,servicen likeledes.
Skulle bare ta et glass vin, og det ble noe mer når vi så hva andre hadde bestilt. kommer igjen, og takk for oss.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, torunnf813
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Torunn. Så bra du likte maten vår og at servicen var ypperlig. Det er slik vi liker. Gleder oss til å se deg igjen. Albert

Anmeldt 7. oktober 2018

Første gang på dette spisestedet . Koselig lokale og hyggelig betjening .
Maten var god men det manglet "det lille ekstra" syns jeg .
Men bevares vi kommer sikkert hit igjen.

Takk, Irene J

Hei Irene. Så kjekt at du synes våre lokaler er koselige og hyggelig. Vi skal jobbe videre med "det lille ekstra!. Håper vi ser deg snart igjen. Albert:-)

Reisende som så på Albert Bistro, så også på