“Fransk”
Anmeldelse av Albert Bistro

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Albert bistro. Ble godt tatt imot. Og fikk en fois gras ikke maken til noen jeg har spist. Mektig men godt balanert med bringebær. Fransk gryte med en potetmos som, og jeg tuller ikke, var bedre enn alle jeg har smakt. Selv i Nice. Gode viner også. Kult sted.

Takk, Nina K
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Herlig, Nina. Både at du ble tatt så godt hånd om av oss og ikke minst at du likte maten. Vi også elsker vår franske gryte med potetmos:-) Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en anmeldelse, det setter vi virkelig pris på. Gleder oss til å se deg igjen. Albert

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

En venninne og jeg var og spiste middag her. Veldig god mat (jeg hadde oksegryte) og service. Servicen var upåklagelig- og de var superraske! Ca 3 ganger ble vi spurt om maten smakte. Skal absolutt tilbake igjen ☺️

Takk, ninnia2016
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei Ninni. Så kjekt at du likte oss og tok deg tiden til å gi en anmeldelse - begge deler er like viktig. Gleder oss til å se deg igjen:-) Albert

Anmeldt 4. november 2018

Anbefaler Albert Bistro hvis du vil ha god mat, flinke og oppservante ansatte, og ikke minst en lun og god stemning. Jeg kommer absolutt tilbake!

Takk, Line A
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Line. Takk for så finfin tilbakemelding, vi håper virkelig vi ser deg snart igjen. Albert

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste her en lørdag ettermiddag før vi skulle på konsert. Bordbestilling på nett fungerer godt. Møtt av hyggelige ansatte som var akkurat passe tilstede gjennom hele måltidet. Svarte godt på spørsmål og opplyste om dessertvalg som ikke stod på menyen.
Maten var enkel, pent anrettet og smakte godt, bistro-stil. Andeconfit og entrecote, smakte oss alle fire. Vi bestilte flere typer dessert og alle var godt fornøyd. Anbefaler gjerne denne bistroen til andre.

Takk, Heidi1792014
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Heidi. Så godt at du likte andeconfit og entrecoten, de er også våre favoritter. Takk for at du vil anbefale oss til andre, det liker vi. Hilsen Albert.

Anmeldt 23. oktober 2018

God avocadotoast med laks, fin måte å holde kaffen varm på med egen kanne, hyggelig service og ikke minst en fantastisk hyggelig plassering en solfylt søndagsmorgen.

Takk, Kasper N
ToneL253, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei Kasper. Så godt at du koste deg en solfylt søndag, med både deilig avocadotoast og ikke minst kaffe. Vi liker å gi hyggelig service og sørge for at våre gjester trives. Håper vi sees igjen. Hilsen Albert

Reisende som så på Albert Bistro, så også på

Har du vært i Albert Bistro? Del dine erfaringer!