“Dårlige blåskjell”
Anmeldelse av Albert Bistro

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 12. juli 2020

Hadde gledet meg til å spise Moules frites for første gang i sommer. Ble utrolig skuffet. Det var totalt smakløst. Tydelig at det lå litt fløte i bånn, men ikke tilsatt noen form for smak. Første og siste gang dessverre.

1  Takk, kategJ4852IZ
Maximmus87, Other på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Elisabeth,
Vil gjerne høre mer om din besøk på Albert Bistro. Skriv meg på augustin@albertbistro.no

Anmeldt 7. juli 2020

Hyggelig restauranten som ligger på Aker Brygge. God plass på uteserveringen og spesielt deilig på sommerdager. Har vært her ved et par anledninger, og servicen kan noen ganger være litt treg. Det tar lang tid å få bestille, samt å få maten servert. Bestilte to glass vin og makroner - vinen kom etter kun et par minutter, mens makronene fikk vi først etter over 20 minutter.. Forventer ikke at det skal ta så lang tid å tilberede noen makroner. Maten er ellers god og prisnivået er OK.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 253kinep

Takk for 3* tilbakemelding. Jeg er helt enig med deg og vi tar tilbakemeldingen din veldig seriøst. Håper neste gang blir enda bedre med vin og makroner ;)

Anmeldt 6. juli 2020

Vi spiste en utmerket frokost, på et hyggelig sted. Servicen var upåklagelig. Vi koste oss med å sitte ute, og kunne ha hunden med, når vi plasserte henne pent innenfor oss.

1  Takk, inmy

Det er hyggelig å lese.
Velkommen igjen <3

Anmeldt 20. juni 2020

Her forventer foretaket at du skal ha smarttelefon. Bestilling uten smarttelefon er rett og slett ikke mulig. Så om du er av den eldre garde som ikke har smart telefon, så styr klar. Har du glemt telefonen din hjemme, eller rett og slett bare tenkt å nyte en pils eller noe å spise uten telefonen på deg, ja da må du gå et annet sted. Jeg syns også det er en del av det å gå på restaurant å få bestille fra en fysisk meny jeg holder i hånden og kunne kommunisere direkte med servitør/kelner, ikke måtte bla gjennom en meny på telefonen.

Det jeg derimot stusset aller mest på var måten betalingen skulle gjennomføres på. Det var ikke mulig å betale uten å benytte vipps. Kjenner ikke til mengden brukere av vipps i Norge, men er neppe 100%. For alle utenlandske turister er vel andelen vippsere ca 0%.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, HansB1133
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Dette var ikke bra. To par som skulle ha litt middag i sommervarmen. Vi ble henvist til hyggelig bord så alt greit så langt men siden gikk det bare nedover. Og det bestillingssystem dere har er helt ubrukelig. Det å måtte laste ned bestille via app fungerer ikke for min del. Jeg er på restaurant og ikke takeaway. Men vi fikk da bestilt til slutt, drikke kom etterhvert og kelner kom for å konkretisere hvordan vi ville ha maten og sortere ut forretter hovedretter. Mye om og men der. Drikken kom men måtte vente lenge på forrettene, deretter når forrettene var fortært gikk det en halvtime ingenting skjedde så vi begynte å rydde av bordet selv. Det ble ikle godt mottatt men da var vi lei av å vente. Etter nok en lang stund med venting kom hovedrettene. Smakløs fisk. Men burger var visst bra. Så ønsket vi å bestille mer å drikke men ble henvist til nettsiden igjen. Vi bestilte ikke noe mer å drikke vi. Men spiste opptog kom oss så fort som mulig ut igjen. Aldri mer Albert. Hadde det ikke vært for at vi måtte betale når vi bestilte hadde vi gått etter forretten. Dette er for dårlig

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, lasser284

Hei Lasse,
jeg skjønner hvorfor vi fikk 1* her. Det er mye som vi har forberede siden du var her.
Vi tar veldig seriøst tilbakemeldinger og det er noe som kan hjelpe oss å bli bedre.
Jeg vil gjerne høre mer om besøket. Gjerne skriv meg på augustin@albertbistro.no

Reisende som så på Albert Bistro, så også på

Har du vært i Albert Bistro? Del dine erfaringer!