“Brunch (ment som frokost men, kom 30 min for sent) ”
Anmeldelse av Albert Bistro

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Brunch (ment som frokost men kom for sent. Slutter kl 1100) søndag med sol på brygga. Hyggelig servitør. Ble knallgod lunchrett med avokado og egg benedict, avsluttet med makroner og kaffe.

1  Takk, frodeg801
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei Frode,

Beklager forsinkelsen, det skal vi jobbe med! Når det er sagt, så gleder det meg å høre at maten smakte. Tusen takk for tilbakemeldingen din!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med frokosten vi fikk på Albert. Vi bestilte frokostpakke som inkluderte en rett med egg, bacon, salat og brød, appelsinjuice og presskannekaffe. Veldig enkelt å bestille via mobilen. Jeg spiser ikke kjøtt, og valgte derfor den samme retten uten bacon. Da fikk jeg ett ekstra egg, helt supert!
Som frokost var dette midt i blinken
Maten var veldig god og kom raskt. Perfekt start på en helg i Oslo!

2  Takk, Rikke12345678

Hei Rikke

Det gleder meg å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss, og at maten falt i smak. Tusen takk for tilbakemeldingen din! :D

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Både Chevre=salaten og tunfisk-salaten var veldig gode. Anbefales. Biffen var også bra, men kanskje litt lite mat for pengene. Bestilling av mat med app, og det fungerte fint. Hyggelig betjening og koselige lokaler. På grensen til 5 stjerner.

2  Takk, 873ingridf
Maximmus87, Other på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk :) Håper vi ses igjen

Anmeldt 12. juli 2020

Hadde gledet meg til å spise Moules frites for første gang i sommer. Ble utrolig skuffet. Det var totalt smakløst. Tydelig at det lå litt fløte i bånn, men ikke tilsatt noen form for smak. Første og siste gang dessverre.

1  Takk, kategJ4852IZ

Hei Elisabeth,
Vil gjerne høre mer om din besøk på Albert Bistro. Skriv meg på augustin@albertbistro.no

Anmeldt 7. juli 2020

Hyggelig restauranten som ligger på Aker Brygge. God plass på uteserveringen og spesielt deilig på sommerdager. Har vært her ved et par anledninger, og servicen kan noen ganger være litt treg. Det tar lang tid å få bestille, samt å få maten servert. Bestilte to glass vin og makroner - vinen kom etter kun et par minutter, mens makronene fikk vi først etter over 20 minutter.. Forventer ikke at det skal ta så lang tid å tilberede noen makroner. Maten er ellers god og prisnivået er OK.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 253kinep

Takk for 3* tilbakemelding. Jeg er helt enig med deg og vi tar tilbakemeldingen din veldig seriøst. Håper neste gang blir enda bedre med vin og makroner ;)

Reisende som så på Albert Bistro, så også på

Har du vært i Albert Bistro? Del dine erfaringer!