“Skuffelse”
Anmeldelse av Albert Bistro

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 27. juli 2020

Mannen min og jeg skulle ut og spise i forbindelse me bryllupsdagen vår. Dessverre ble vi veldig skuffet. Bestilte mat og drikke via nettsiden, og synes ikke det var naturlig å bli bedt om tips før vi fikk servering, så det ville vi vente med. Pommes frites var kald, bearnaisen var kald og entrecôten var lunken. Vi klagde og fikk ny mat - dessverre ikke mye bedre. Sausen var forts kald, og kjøttet var av mindre god kvalitet, forts bare lunken. Potetene var gode denne gangen. Vi ba dessuten om påfyll på drikke, men fikk beskjed om at det fikk de ikke lov til, og at vi måtte bestille via nettet. Det gjorde vi ikke. Opplevde dette som dårlig service, og ikke verd tips ( som vi vanligvis gir!) Synes det er skuffende både kvalitet og service for hovedrett over kr 300,-!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, sivingrid
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei Siv,

Jeg beklager å høre at du hadde en skuffende opplevelse hos oss. Vi har ikke greid å levere til vår egen standard denne gangen, og det beklager vi så meget. Når det er sagt, så setter vi veldig pris på din tilbakemelding slik at vi kan ta den med oss videre og bli bedre.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Brunch (ment som frokost men kom for sent. Slutter kl 1100) søndag med sol på brygga. Hyggelig servitør. Ble knallgod lunchrett med avokado og egg benedict, avsluttet med makroner og kaffe.

1  Takk, frodeg801

Hei Frode,

Beklager forsinkelsen, det skal vi jobbe med! Når det er sagt, så gleder det meg å høre at maten smakte. Tusen takk for tilbakemeldingen din!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med frokosten vi fikk på Albert. Vi bestilte frokostpakke som inkluderte en rett med egg, bacon, salat og brød, appelsinjuice og presskannekaffe. Veldig enkelt å bestille via mobilen. Jeg spiser ikke kjøtt, og valgte derfor den samme retten uten bacon. Da fikk jeg ett ekstra egg, helt supert!
Som frokost var dette midt i blinken
Maten var veldig god og kom raskt. Perfekt start på en helg i Oslo!

2  Takk, Rikke12345678

Hei Rikke

Det gleder meg å høre at du har hatt en fin opplevelse hos oss, og at maten falt i smak. Tusen takk for tilbakemeldingen din! :D

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Både Chevre=salaten og tunfisk-salaten var veldig gode. Anbefales. Biffen var også bra, men kanskje litt lite mat for pengene. Bestilling av mat med app, og det fungerte fint. Hyggelig betjening og koselige lokaler. På grensen til 5 stjerner.

1  Takk, 873ingridf
Maximmus87, Other på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk :) Håper vi ses igjen

Anmeldt 12. juli 2020

Hadde gledet meg til å spise Moules frites for første gang i sommer. Ble utrolig skuffet. Det var totalt smakløst. Tydelig at det lå litt fløte i bånn, men ikke tilsatt noen form for smak. Første og siste gang dessverre.

1  Takk, kategJ4852IZ

Hei Elisabeth,
Vil gjerne høre mer om din besøk på Albert Bistro. Skriv meg på augustin@albertbistro.no

Reisende som så på Albert Bistro, så også på

Har du vært i Albert Bistro? Del dine erfaringer!