“God mat”
Anmeldelse av Albert Bistro

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

En god opplevelse med god mat og god drikke.
Spiste noe av det som var anbefalt på menyen og det var veldig godt. Betjeningen var også behjelpelig med valg av drikke til mat.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Samuel B
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei Samuel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig pris på :D

Anmeldt 10. september 2020

Jeg kom og spurte om de hadde åpent nett og om jeg kunne sitte og jobbe før kjæresten min kom, for da skulle vi bestille mat. Servitøren svarte "jaja det har vi og det går helt fint." Jeg ble henvist til en sofabenk ute. Da jeg hadde sittet der i noen sekunder kjente jeg at jeg var gjennombløt. Det hadde regnet og alt var søkk-vått. Stoffet på sofaen var av velur, så man kunne ikke se at den var våt. Jeg sa at det er helt vått her, så la hun to tepper på sitteflaten, og indikerte at jeg kunne sette meg igjen... Det løste aldeles ikke problemet da alt var blått, ryggen i sofaen og alt.
Etter at jeg hadde brettet ut tepper på hele området jeg skulle sitte, viste det seg at det var ikke nett der engang..
Det resulterte i at jeg måtte gå, helt gjennombløt derfra til et annet sted.
Kjip opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, OsloIdag
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei OsloIdag,

Dette var leit å høre. Jeg beklager for opplevelsen du hadde hos oss. Tusen takk for at du sier ifra!

Hilsen Cathrine

Anmeldt 12. august 2020

Spiste svært god Moulet-frites her, og alt var veldig godt; svært gode blåskjell (ikke ett dårlig blåskjell eller blåskjell som ikke åpnet seg i min gryte), med gode fries, brød og aioli til. Veldig hyggelig atmosfære ute på en varm dag (og det ser også veldig hyggelig ut inne). Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, andrebli
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei Andrebli,

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig pris på!

Anmeldt 31. juli 2020

Snegler til forrett, de var helt greie, litt bedre en de mann kan få i frysedisken på meny. Blåskjell til hovedrett og dette var en skuffelse, overkokte blåskjell i en kjedelig saus med veldig lite brød. Drikke menyen er dessverre også liten og de lager ikke etter order.
Hyggelig stemning i restauranten.

1  Takk, christianel966

Hei Christiane,

Beklager å høre at du hadde en skuffende opplevelse hos oss. Sånn skal det absolutt ikke være. Når det er sagt, så setter vi veldig pris på tilbakemeldingen din, sånn at vi kan ta den med oss videre og blir bedre. Jeg håper vi ikke har skremt det helt bort, men at du vil gi oss en ny sjanse til å vise at vi kan gjøre bedre enn dette.

Anmeldt 27. juli 2020

Mannen min og jeg skulle ut og spise i forbindelse me bryllupsdagen vår. Dessverre ble vi veldig skuffet. Bestilte mat og drikke via nettsiden, og synes ikke det var naturlig å bli bedt om tips før vi fikk servering, så det ville vi vente med. Pommes frites var kald, bearnaisen var kald og entrecôten var lunken. Vi klagde og fikk ny mat - dessverre ikke mye bedre. Sausen var forts kald, og kjøttet var av mindre god kvalitet, forts bare lunken. Potetene var gode denne gangen. Vi ba dessuten om påfyll på drikke, men fikk beskjed om at det fikk de ikke lov til, og at vi måtte bestille via nettet. Det gjorde vi ikke. Opplevde dette som dårlig service, og ikke verd tips ( som vi vanligvis gir!) Synes det er skuffende både kvalitet og service for hovedrett over kr 300,-!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, sivingrid

Hei Siv,

Jeg beklager å høre at du hadde en skuffende opplevelse hos oss. Vi har ikke greid å levere til vår egen standard denne gangen, og det beklager vi så meget. Når det er sagt, så setter vi veldig pris på din tilbakemelding slik at vi kan ta den med oss videre og bli bedre.

Reisende som så på Albert Bistro, så også på

Har du vært i Albert Bistro? Del dine erfaringer!