“Beste servitøren jeg har hatt noen gang!”
Anmeldelse av Albert Bistro - STENGT

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 30. juli 2021

Veldig hyggelig betjening!
Spesielt Veronica! 10 av 10
God mat var det også!

Anbefaler ett besøk. Er du heldig får du Veronica som servitør du også!

Takk, larsgY7189XS
Shireen S, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Veronica er absolutt en strålende servitør og vi er glad dere ble så godt tatt hånd om. Dere er hjertelig velkommen tilbake igjen!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Gamle Albert Bistro har pusset opp, skiftet eier ig byttet navn - Pastiss.
Verdt et besøk med deilige franske retter, god service og hyggrlig betjening med «det lille ekstra». Hyggelig fransk fortauscafe midt på stripa på Aker Brygge. Lekkert inventar (også på uteserveringen) og fine & rene toaletter

1  Takk, CatharinaS590

Hei, og tusen takk for god tilbakemelding!
Vi ønsker deg velkommen tilbake og ha en fin sommer videre!

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Takk for bra mat! Fransk mat som er tilgjengelig i Norge. Løksuppe var veldig bra. God service som alltid

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Marianna B

Hei, tusen takk for god tilbakemelding! Dere er velkommen tilbake og ha en god sommer videre!

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

En god opplevelse med god mat og god drikke.
Spiste noe av det som var anbefalt på menyen og det var veldig godt. Betjeningen var også behjelpelig med valg av drikke til mat.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Samuel B
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei Samuel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig pris på :D

Anmeldt 10. september 2020

Jeg kom og spurte om de hadde åpent nett og om jeg kunne sitte og jobbe før kjæresten min kom, for da skulle vi bestille mat. Servitøren svarte "jaja det har vi og det går helt fint." Jeg ble henvist til en sofabenk ute. Da jeg hadde sittet der i noen sekunder kjente jeg at jeg var gjennombløt. Det hadde regnet og alt var søkk-vått. Stoffet på sofaen var av velur, så man kunne ikke se at den var våt. Jeg sa at det er helt vått her, så la hun to tepper på sitteflaten, og indikerte at jeg kunne sette meg igjen... Det løste aldeles ikke problemet da alt var blått, ryggen i sofaen og alt.
Etter at jeg hadde brettet ut tepper på hele området jeg skulle sitte, viste det seg at det var ikke nett der engang..
Det resulterte i at jeg måtte gå, helt gjennombløt derfra til et annet sted.
Kjip opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, OsloIdag
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei OsloIdag,

Dette var leit å høre. Jeg beklager for opplevelsen du hadde hos oss. Tusen takk for at du sier ifra!

Hilsen Cathrine

Reisende som så på Albert Bistro, så også på