“Stiv pris for middelmådig mat”
Anmeldelse av Albert Bistro - STENGT

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Tørr, delvis svidd fisk.
Tørr og kjedelig kylling. God entrecôte.
Fikk maten før drikken (ventet på den i typ 35 min). Var generelt trege.
Så koken fikle med mobilen, og spise med hendene inn i munn mens han lagde maten. Ikke akkurat appetittlig. Drar ikke tilbake.
Er generelt glad i god mat og lager både bedre fisk og kylling selv. (Vi var 8 gjester med tre-retters, ingen av oss var imponert).

Takk, Ine_Sofie
Shireen S, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Ine Sofie!
Jeg beklager for å høre at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Her har vi dessverre ikke levert og vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse til å bevise at vi kan levere bedre neste gang og rette oppi denne opplevelsen. Ønsker dere tilbake for en mer minneverdig og god opplevelse hos oss!

Anmeldt 30. juli 2021

Veldig hyggelig betjening!
Spesielt Veronica! 10 av 10
God mat var det også!

Anbefaler ett besøk. Er du heldig får du Veronica som servitør du også!

Takk, larsgY7189XS
Shireen S, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Veronica er absolutt en strålende servitør og vi er glad dere ble så godt tatt hånd om. Dere er hjertelig velkommen tilbake igjen!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Gamle Albert Bistro har pusset opp, skiftet eier ig byttet navn - Pastiss.
Verdt et besøk med deilige franske retter, god service og hyggrlig betjening med «det lille ekstra». Hyggelig fransk fortauscafe midt på stripa på Aker Brygge. Lekkert inventar (også på uteserveringen) og fine & rene toaletter

1  Takk, CatharinaS590

Hei, og tusen takk for god tilbakemelding!
Vi ønsker deg velkommen tilbake og ha en fin sommer videre!

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Takk for bra mat! Fransk mat som er tilgjengelig i Norge. Løksuppe var veldig bra. God service som alltid

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Marianna B

Hei, tusen takk for god tilbakemelding! Dere er velkommen tilbake og ha en god sommer videre!

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

En god opplevelse med god mat og god drikke.
Spiste noe av det som var anbefalt på menyen og det var veldig godt. Betjeningen var også behjelpelig med valg av drikke til mat.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Samuel B
Cathrineskovly, Marketing på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei Samuel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi veldig pris på :D

Reisende som så på Albert Bistro, så også på