“Svært skuffet !”
Anmeldelse av Albert Bistro - STENGT

Albert Bistro
Kjøkken: Grill, Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til vår enkle, men livlige restaurant med et fransk fortaussnitt. Vi serverer fristende franske klassikere som tilberedes med kjærlighet. Med det franskinspirerte interiøret, det åpne kjøkkenet og den franske menyen, ønsker vi at Albert skal fremstå som en moderne franskmann som nyter bestemors godt bevarte oppskrifter på en stilfull bydelscafé.
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Hadde med oss et vennepar og gledet oss til å besøke restauranten. Vi hadde en hyggelig servitør, men lenge fraværende i en ikke full restaurant. Fikk vann og vin ganske raskt på bordet.
Østersene var gode. Delte 2 tartarer som var "en klump karbonadedeig» uten smak (ingen løk, kapers eller eggeplomme). Vi klagde på den og fikk beskjed om at den skulle være slik. Av hovedrettene var villkveite lunken og rå i midten. Da var det ingen servitør å få tak i, og de andre spiste passe fornøyd av sine retter med and. Indrefileten var god.
Vi fikk ikke tilbud om dessert, da servitør plutselig kom med regning. Vi var skuffet og lite fornøyde.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 845turidh

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Besøkte restauranten tre ganger på to dager (!), og spiste snegler, løksuppe, entrecôte og Croque Madame samt pommes frites. Pene retter som var perfekt stekt/kokt/sammensatt. Hyggelige servitører! En herlig opplevelse både gastronomisk og også interiørmessig! (Ekstrapoeng for lekre, velduftende toaletter med håndklær i stedet for tørkepapir!)

1  Takk, mariannehajem
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service og mat. Ikke dra hit. Vært her 2 ganger og det var like dårlig hver gang. Dette er prakteksempel på «turistfelle» på Aker Brygge

Takk, 121sannel
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Tørr, delvis svidd fisk.
Tørr og kjedelig kylling. God entrecôte.
Fikk maten før drikken (ventet på den i typ 35 min). Var generelt trege.
Så koken fikle med mobilen, og spise med hendene inn i munn mens han lagde maten. Ikke akkurat appetittlig. Drar ikke tilbake.
Er generelt glad i god mat og lager både bedre fisk og kylling selv. (Vi var 8 gjester med tre-retters, ingen av oss var imponert).

Takk, Ine_Sofie
Shireen S, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Ine Sofie!
Jeg beklager for å høre at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Her har vi dessverre ikke levert og vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi håper dere vil gi oss en ny sjanse til å bevise at vi kan levere bedre neste gang og rette oppi denne opplevelsen. Ønsker dere tilbake for en mer minneverdig og god opplevelse hos oss!

Anmeldt 30. juli 2021

Veldig hyggelig betjening!
Spesielt Veronica! 10 av 10
God mat var det også!

Anbefaler ett besøk. Er du heldig får du Veronica som servitør du også!

Takk, larsgY7189XS
Shireen S, Daglig leder på Albert Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Veronica er absolutt en strålende servitør og vi er glad dere ble så godt tatt hånd om. Dere er hjertelig velkommen tilbake igjen!

Reisende som så på Albert Bistro, så også på