Panoramisk sightseeingtur i Oslo by

Oslo Discovery Tour
163 anmeldelser
fra kr 980,00
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Operaen er et meget flott byggverk som bør oppleves. Både inne og ute er det stor severdighet. Stedet blir besøkt av svært mange turister. Et vel verdt besøk.

Takk, Gwaas
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Først en utmerket og engasjert omvisning av Toril Eriksen. Deretter en hyggelig lunch på restauranten og hvor det hele ble avsluttet med Gianni Schicci og Vigdis Unsgård i en strålende rolle som Lauretta. Meget vellykket første vennetur med Opera Trøndelags Venner !

Takk, herbjorn
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Så Pucchinis Il Tabarro og Gianni Schicchi. Første var en langtekkelig affære, uten variasjon av scene eller lys. Andre var mer fargerik. Varierende sangprestasjoner, bra orkester. Flotte lokaliteter, men kaotisk køsystem for kjøp av forhåndsbestilt vin, der vi ble henvist fra den ene baren til den andre.

1  Takk, joakimm953
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Meget fint sted og god utsikt, jeg skulle kjøpe noe å drikke men dette var den dyreste vannflasken jeg hadde kjøpt. Alt inne på stedet virket helt overpriset.

Takk, 979yasink
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Beste konsertstedet!
Det burde være flere konserter på operataket. Spesiell atmosfære og rett ved vannkanten om du vil.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Gøril B K