Ulike måter å oppleve Den Norske Opera & Ballett på
24 anmeldelser
Oslo lett gange
5 anmeldelser
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dette var presang til min mor på 89 år. Min bror, Christine, mor og jeg hadde billetter og var veldig spent. Vi satt perfekt 1 rad balkong. Min mor likte balletten og musikken. Hele forstillingen var imponerende. Godt å bare kunne nyte musikk og vakker dans. Her måtte vi ikke følge med på teksten som er en stor fordel for min mor. Tusen takk

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, annel939
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Operaen er et meget flott byggverk som bør oppleves. Både inne og ute er det stor severdighet. Stedet blir besøkt av svært mange turister. Et vel verdt besøk.

Takk, Gwaas
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Først en utmerket og engasjert omvisning av Toril Eriksen. Deretter en hyggelig lunch på restauranten og hvor det hele ble avsluttet med Gianni Schicci og Vigdis Unsgård i en strålende rolle som Lauretta. Meget vellykket første vennetur med Opera Trøndelags Venner !

Takk, herbjorn
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Så Pucchinis Il Tabarro og Gianni Schicchi. Første var en langtekkelig affære, uten variasjon av scene eller lys. Andre var mer fargerik. Varierende sangprestasjoner, bra orkester. Flotte lokaliteter, men kaotisk køsystem for kjøp av forhåndsbestilt vin, der vi ble henvist fra den ene baren til den andre.

1  Takk, joakimm953
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Meget fint sted og god utsikt, jeg skulle kjøpe noe å drikke men dette var den dyreste vannflasken jeg hadde kjøpt. Alt inne på stedet virket helt overpriset.

Takk, 979yasink