Ulike måter å oppleve Den Norske Opera & Ballett på
24 anmeldelser
Oslo lett gange
5 anmeldelser
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Verdt å se, men ikke noe mer enn det. Ikke særlig fin utsikt på en grå dag heller. Hadde derimot med en turist som synes det var et helt fantastisk besøk.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 158linaf
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Utrolig vakker arkitektur både inne og ute. Nydelig sal med en spesiellt vakker lysekrone i moderne design. Gode faciliteter.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Astrid M
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dette var presang til min mor på 89 år. Min bror, Christine, mor og jeg hadde billetter og var veldig spent. Vi satt perfekt 1 rad balkong. Min mor likte balletten og musikken. Hele forstillingen var imponerende. Godt å bare kunne nyte musikk og vakker dans. Her måtte vi ikke følge med på teksten som er en stor fordel for min mor. Tusen takk

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, annel939
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Operaen er et meget flott byggverk som bør oppleves. Både inne og ute er det stor severdighet. Stedet blir besøkt av svært mange turister. Et vel verdt besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Gwaas
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Først en utmerket og engasjert omvisning av Toril Eriksen. Deretter en hyggelig lunch på restauranten og hvor det hele ble avsluttet med Gianni Schicci og Vigdis Unsgård i en strålende rolle som Lauretta. Meget vellykket første vennetur med Opera Trøndelags Venner !

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, herbjorn