Ulike måter å oppleve Den Norske Opera & Ballett på
24 anmeldelser
Oslo lett gange
5 anmeldelser
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Flott opplevelse og fin utsikt til senen , selv om vi satt et stykke bak nede. Flott lyd.
Rask servering av vin i pausen med ekstra “opptreden” siden det var Luciadagen. Fantastiske kostymer.

Takk, karo19470
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Uansett hvilket stykke som blir vist, er det alltid en magisk atmosfære i operaen i Oslo. Det urnorske møter forventningene og gleden til stykket man skal se.

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, Cili_SE
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

For andre år på rad avslutter vi året med en tur i Operaen. I kveld vises Elskovsdrikken, et stykke fra tidlig 1800 tall som er modernisert til en skole på 1970 tallet. Stykket er i to akter. Jack Swanson i rollen som Nemorino er stykkets høydepunkt. Andre akt er bedre enn den første etter min smak. Stykket var i utgangspunktet ukjent, men er severdig og høreverdig.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, KnutM118
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro hit for å få med oss Nøtteknekkeren. På Operahuset for første gang. Men hva er det vi møter? Måtte en tur på toalettet, men meget uhygienisk og dårlig vedlikehold på et ellers ganske nytt bygg. Kom så inn i salen å noen ganske så dårlig stoler. Stykket i seg selv manglet show faktor og lite symentrisk. Vi sovnet og droppet andre halvdel.

Takk, olejacobt2015
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Verdt å se, men ikke noe mer enn det. Ikke særlig fin utsikt på en grå dag heller. Hadde derimot med en turist som synes det var et helt fantastisk besøk.

Takk, 158linaf