Ulike måter å oppleve Den Norske Opera & Ballett på
24 anmeldelser
Oslo lett gange
5 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fint bygg med bra utsikt over Oslo. Litt mindre enn forventet, men veldig fint å gå opp å se solnedgangen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, hilda76
Anmeldt 4. mars 2020

Alt i marmor og utsikten! WOW! og arkitekturen ! Været; var vinter snø og blåst men det var alikevel verdt det, Tenker jeg skal tilbake når det er sommer og sol. Fint å kunne vandre på selve bygget fra vannkanten til toppen. Koselig restaurant inne og rene toaletter. Vi var heldig for det var underholdning i foajeen det var bare å sette seg ned. Veldig hyggelig overraskelse.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, tovegunn
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Eugen Onegin er et nært møte med den intense, ungdommelige forelskelsen. Samtidig er operaen en sterk skildring av det vi alle kjenner på, kanskje hver dag? Tida som går, sjanser vi ikke tok og at innerst inne er vi alle alene.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Reisa99
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Å gå på operataket i flott vær, med utsikt over fjorden og den nye bebyggelsen er en bra opplevelse. Å ta runden rundt bygget med innsyn til alle verksteder er også verdt turen. Cafeen inne i operaen serverer enkel mat og er et hyggelig sted for kaffe og kake mens du nyter utsikten. Å bli med på en guidet omvisning inne i bygget anbefales. Guidene er tidligere dansere og gode formidlere.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

På Operaen for første gang. Ikke for å se opera eller ballett, men for konsert med Astrid S. Astrid S - Stripped Down. En nedstrippet konsert med Astrid S. Fantastisk konsert med er publikum fra barn til godt voksne. Her var det mange som hadde en god opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, 383morten