Panoramisk sightseeingtur i Oslo by

6 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
82 anmeldelser
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Arkitekthuset «Snøhetta» har tegnet dette spesielle bygget. I tillegg til å være et moderne operahus, er det populært for mennesker å spasere fra havnivå oppover på taket hvorfra man har fin utsikt ut over Oslofjorden. En perle for øyet og øret.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, Kjeros
Anmeldt 27. juli 2020

Operaen i Oslo er bare helt fantastisk! Det er noen år siden sist jeg var der, men operaen MÅ besøkes når man er i Oslo!

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Smile F
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En av de flotteste byggverkene i Oslo. Stilig å gå inn på området å vandre opp på Opera taket. Vi besøkte stedet i strålende solskinn ,de ble ganske intenst mtp all den hvite marmoren og sollyset så husk solbriller.. var kun ute på taket, ikke inne. Verdt et besøk

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 859j_rgene
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fint bygg med bra utsikt over Oslo. Litt mindre enn forventet, men veldig fint å gå opp å se solnedgangen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, hilda76
Anmeldt 4. mars 2020

Alt i marmor og utsikten! WOW! og arkitekturen ! Været; var vinter snø og blåst men det var alikevel verdt det, Tenker jeg skal tilbake når det er sommer og sol. Fint å kunne vandre på selve bygget fra vannkanten til toppen. Koselig restaurant inne og rene toaletter. Vi var heldig for det var underholdning i foajeen det var bare å sette seg ned. Veldig hyggelig overraskelse.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, tovegunn