“Ingen grunn til begeistring”
Anmeldelse av Nabo Kitchen & Bar

Nabo Kitchen & Bar
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 105 av 1 593 Restauranter i Oslo
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Greit sted. Vanskelig å la seg begeistre over noe her. Hyggelig betjening, men litt mange feil og uteserveringen glemmes fort siden de må følge med både inne og ute. Maten er som enhver «sushi på hjørnet», og de har en vei å gå for å nå opp i kvalitetssegmentet.

2  Takk, larsfh

Anmeldt 2. mars 2020

Sushien var helt ok, men ikke den mest spennende jeg har smakt. Mange av bitene smakte ganske likt.
Det som derimot irriterte meg litt, var servicen fra servitørene. Jeg er vandt til at servitørene spør om man ønsker noe mere (dessert eller drikke), når man har spist opp maten. Vi satt i ett kvarter med tomme ølglass, før servitøren plutselig dukket opp med to glass vann til oss, som vi ikke hadde bedt om.( vi hadde bare drukket den ene ølen ja...) Heller ikke da spurte hun om vi ønsket å se på menyen igjen for å eventuelt bestille dessert eller noe annet.
De gikk dermed glipp av noen hundre kroner ekstra, da vi bestemte oss for å ta desserten et annet sted.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, V4146SOgregh
Anmeldt 21. februar 2020

Fint å gå hit å spise mat før kinoen starter. Ganske stort inne, men støyende. De har utebord også. Maten er grei asiatisk, og man slipper å vente så lenge. Glass prosecco kr 95. Fra/til Majorstua t-bane tar det ca 4-5 min vanlig gange.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 116vivif
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Servicen var bra, ingenting å klage på der. Men ble skuffet over maten. Tunfisken hadde en rar smak og var ikke god. Spiste maki, og tanga inni var seig. Kommer nok ikke tilbake hit dessverre.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, kaia80
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Restauranten er ren og oversiktlig. Maten kommer fort og servicen er rask og høflig. Sushibitene er noe små sammenlignet med andre steder. Tunfisken hadde en bismak den ikke skal ha. Vårrullene var ikke gode. Fine priser.

Dato for besøk: november 2019
Takk, April-Elin

Reisende som så på Nabo Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Nabo Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!