“Fantastisk bra indisk restaurant”
Anmeldelse av Made in India by Aahar

Made in India by Aahar
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra indisk restaurant på Vulkan i Oslo. Barnevennlig og flotte smaker og lekkert anrettet.

1  Takk, kenneth r

Anmeldt 22. juni 2020

10 av 10 ville anbefalt! Mye og god mat:) Vi spiste vegetarmat og bestiller gjerne mat fra Made in India igjen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Feline K
Anmeldt 10. juni 2020

Bestilte catering for en begravelse på 20 personer. Selv om det var kort varsel så leverte de nydelige mat. Flere av gjestene beskrev det som den beste indiske maten de har spist! Vi fikk veldig mye mat for pengene og det var en veldig fin kombinasjon av retter.

På vegne av hele familien så sier vi tusen takk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, poengAlex
Anmeldt 4. juni 2020

Jeg kjøpte to retter som jeg tok med hjem. Begge to smakte fantastisk bra og var av god størrelse. Jeg fikk veldig god service på stedet, er alt i alt kjempefornøyd med opplevelsen :)

Dato for besøk: mai 2020
Takk, RogerOmme
Anmeldt 30. mai 2020

God mat ekte indisk mat ,alt smaker godt mye mat for penger. Og ikke minst god service , kommer tilbake

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, T1948MPandreaf
MIIbyAahar, Owner på Made in India by Aahar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Thanks Andrea

Reisende som så på Made in India by Aahar, så også på

Har du vært i Made in India by Aahar? Del dine erfaringer!