“Høyst ordinær opplevelse”
Anmeldelse av Made in India by Aahar

Made in India by Aahar
Få mat levert
Anmeldt 22. juli 2020

Hyggelig betjening og grei mat. Dog synes jeg det på alle måter bærer preg av å ha en kjøpesenter-beliggenhet og -atmosfære.
Jeg kommer til å velge et annet spisested neste gang. Det finnes mange andre bedre og hyggeligere alternativer i Oslo.

Takk, ionwe

Anmeldt 19. juli 2020

Veldig god mat (!), hyggelig betjening. God pris. Hyggelig sted, til tross for at det ligger på et senter.

Takk, katarinas176
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra indisk restaurant på Vulkan i Oslo. Barnevennlig og flotte smaker og lekkert anrettet.

1  Takk, kenneth r
Anmeldt 22. juni 2020

10 av 10 ville anbefalt! Mye og god mat:) Vi spiste vegetarmat og bestiller gjerne mat fra Made in India igjen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Feline K
Anmeldt 10. juni 2020

Bestilte catering for en begravelse på 20 personer. Selv om det var kort varsel så leverte de nydelige mat. Flere av gjestene beskrev det som den beste indiske maten de har spist! Vi fikk veldig mye mat for pengene og det var en veldig fin kombinasjon av retter.

På vegne av hele familien så sier vi tusen takk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, poengAlex

Reisende som så på Made in India by Aahar, så også på

Har du vært i Made in India by Aahar? Del dine erfaringer!