“Supergod indisk mat💯💯 Bestilte”
Anmeldelse av Made in India by Aahar

Made in India by Aahar
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Supergod indisk mat
Bestilte vegan og det smakte utsøkt. Anbefales! Noe av det beste jeg har smakt

Dato for besøk: september 2020
Takk, Tor F

Anmeldt 2. september 2020

Made in India by Ahead har definitivt den beste indiske maten jeg har smakt! Butter Chicken, nan, og chicken rolls er mine tre favoritter dags dato. Personalet er helt fantastisk, yter utrolig bra service! Føler meg alltid veldig velkommen. Made in India by Ahaar ligger sentralt i Oslo, lett å komme til - går også ann å ha take away. Om du/dere skal ha indisk en dag, bør dere absolutt dra ditt!

Takk, rachelnybakk
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyde. Vi spiste Chicken Thali og Vegatar Thali. Nanbrødene smakte utmerket. Hyggelig personale

Takk, lars_heimdal_norway
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Første gang jeg spiser "masala dosa" og den var helt fantastisk god. Spicy, crispy og varmende. Kylling momos var super deilig krydret og helt ferske. Kommer garantert tilbake snart igjen.

1  Takk, FAHIQB
Anmeldt 23. august 2020

Har bestilt noen ulike retter herfra, og synes maten smaker fantastisk. Kyllingen er helt gjennomtrukket av fantastisk smak og nanbrødet er det beste jeg har spist i Oslo. De lager også god mat til små barn hvis du ber dem om det. Veldig hyggelige og genuint mat-interesserte folk i hyggelig lokale. Anbefales varmt!

Takk, Go304027

Reisende som så på Made in India by Aahar, så også på

Har du vært i Made in India by Aahar? Del dine erfaringer!