“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Made in India by Aahar

Made in India by Aahar
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Autentisk indisk mat, hyggelig personale. Maten kom ganske fort forde om de var på tur å stenge, ingen sure miner. Spiste lam, da jeg vet indere kan det, og de leverte virkelig. Ikke for sterk når jeg ba om sterk, akkurat passe som vi sier. De har også ok utvalg pils, drakk en Cobra mens jeg ventet, og en Frydenlund Pale Ale til maten. Passet utmerket. Prisene er noelunde, men vil si helt passe. Mer egnet for take-away om du ikke sitter ute. Gode porsjoner.

Takk, oddmartin-markussen

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Beste indiske vi har spist i Oslo. Fin servering og hyggelig betjening. Bare gode smaker på alt. Elsket dumplingene

Takk, nyjma
Anmeldt 13. september 2020

Veldig god mat. Deilig vegansk og vanlig oppskrifter med ekte smak av India. God stemning . Anbefales på det sterkeste!

Takk, 915franzt
Anmeldt 12. september 2020

Har ikke spist så bra indisk mat i Norge før!
Anbefales på det sterkeste!!!
Kommer garantert tilbake!

Takk, Khadija2507
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Supergod indisk mat
Bestilte vegan og det smakte utsøkt. Anbefales! Noe av det beste jeg har smakt

Takk, Tor F

Reisende som så på Made in India by Aahar, så også på

Har du vært i Made in India by Aahar? Del dine erfaringer!