“Minnerike munnfuller”
Anmeldelse av Stallen

Stallen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Behagelig servicenivå, der alle på kjøkkenet, like synlig og fortjent yrkesstolte, presenterte maten etter tur. Nostalgisk sus over flere av rettene. En bitteliten kveiterull klarte kunststykket å smake som barndommens fiskebollemiddag (på en positiv måte). At potet kan fylles med løyrom, var en herlig overraskelse. Mange minnerike munnfuller. Akkar, nesle, lam. Blomster. Jordbær. Så å si alle retter, inklusive de avsluttende petit four-ene, var vakre og av høy kvalitet. Litt mye sukker og litt lite syre i måltidet sett under ett, og litt "kreativ" fransk fra verdens hyggeligste sommelier er detaljer som på ingen måte kan overskygge opplevelsen av profesjonalitet i alle ledd. Vi kommer gjerne igjen, for allerede nå kan vi se for oss hvordan lokalet og stilen vil kle vintersesongen godt.

3  Takk, torilo798

Anmeldt 25. juni 2020

Vi hadde et fatastik måltid på Stallen. Kokkekust på høyt nivå, og hyggelig og god service hele veien.

Takk, FredrikH799
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted med fantastisk mat og service.

Menyen bærer preg av særlig godt håndverk og utnyttelse av sesongens beste råvarer, mye kortreist og flere av naturens muligheter. Svært hyggelig og entusiastisk personale.

Et sted man gjerne vil tilbake til og oppleve neste sesong.

Takk, ChristelS794
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig velkomst av kokker og servitører. Vi fikk en 19 retters meny med selvvalgt vin og en med jucemeny. Dessverre så traff ikke maten min gane selvom den var både kortreist og fancy. Rettene var små og lite mettende. Lett å bli glemt når man ikke drikker dyr vin for samme juice ble servert 3 ganger. Og da var det slutt på servering av drikke på meg. Et pluss at kokkene selv serverte og fortalte om rettene. Koselig atmosfære og er man i godt lag så blir kvelden hyggelig selvom maten ble for spesiell.

2  Takk, Taste19
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Det var utrolig bra. Maten- alt var nytt- og alt smakte fantastisk.
Vin- perfekt . Gode viner som treffer rettene.
Lite og intimt lokale. Personlig og godt bemannet.
En av våre beste restaurantopplevelser.Og det har vært mange.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 657inae

Reisende som så på Stallen, så også på

Har du vært i Stallen? Del dine erfaringer!