“En enda bedre opplevelse enn tidligere!”
Anmeldelse av Valentes

Valentes
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. august 2021

Veldig hyggelig og rask service av en servitør fra Brasil. Jeg spiste lam,og mannen min tok Valentes spesial som var svært smakfulle og generøse retter. Et besøk som absolutt gav mersmak! Stedet ligger veldig sentralt i forhold til offentlige kommunikasjoner så jeg kommer absolutt til å bruke stedet når jeg skal samle venner fra ulike steder i Oslo-området, og rett ved flere kinoer som f.eks.Vika og steder som Konserthuset, så vi kombinerte dette med et kinobesøk.

Takk, Ingeborg56

Anmeldt 26. oktober 2020

Var innom i dag med en venninne og begge spiste pizzaen Ruccolina parma. En av de beste pizzaene vi har spist og mektig var den også. Topp service fra vi kom inn døren. Flott beliggenhet nært kino, så hit skal vi garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Wenche C
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Fin service, men ubehagelig eier. Førsteinntrykket var veldig bra. Koselig bord, nydelig vin og hyggelig, serviceminded servitør. Så kom maten, den var etter begges smak altfor salt. Vi sa fra om dette, og servitøren reagerte på vennlig og profesjonell måte. Tok med tallerkenene og sa vi skulle få ny mat. Da denne kom, var den dessverre fortsatt svært salt. Vi avgjorde at vi ville spise det vi klarte uten mer klage. Da servitøren kom tilbake om å høre om maten var bedre nå, skjønte hun at vi ikke var helt tilfreds uten at vi sa det direkte. Etter en kort tid kom eieren og fortalte oss at de hadde servert 115 porsjoner av denne retten og ingen hadde klaget, bortsett fra oss. Altså det var oss det var noe galt med!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Most3
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Her er det hvite duker, fantastisk servering og supergod mat. Vi hadde pizza og lam med husets rødvin, kunne ikke blitt bedre.

Dato for besøk: september 2020
Takk, oyvindwh
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Wow! Oslo, nydelig vær, lang tur, - tid for lunch. Valentes? Her må vi spise! Umiddelbart møtt av en veldig hyggelig servitør, parasoll for sola og isvann og meny straks på bordet. God start! Ett glass Prosecco og en øl sammen med italiensk brød. Nydelig. Vi valgte risotto, noe av det beste vi vet om den er riktig tilberedt. Og det var den! Noe av der beste vi har spist av risotto og den retten har vi spist «100 ganger». Helt topp smakfull og delikat. Veldig bra priset, tror det var ca kr. 180;. Med prosecco, isvann nydelig risotto og kaffe, ble dette ett veldig hyggelig restaurantbesøk. Vi kommer definitivt tilbake. Alt stemte i forhold til service, mat, omgivelser og pris.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Lizzy264
33marisav, Eier på Valentes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding . Vi gleder oss til å se dere igjen
Arrivederci

Reisende som så på Valentes, så også på

Har du vært i Valentes? Del dine erfaringer!