“God service og mat”

Valentes
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og svært god pasta. Anbefales, glutenfri pasta smakte også meget bra. Her skal vi tilbake om kort tid.

Dato for besøk: september 2021
Takk, jens_353

Anmeldt 25. august 2021

Veldig hyggelig og rask service av en servitør fra Brasil. Jeg spiste lam,og mannen min tok Valentes spesial som var svært smakfulle og generøse retter. Et besøk som absolutt gav mersmak! Stedet ligger veldig sentralt i forhold til offentlige kommunikasjoner så jeg kommer absolutt til å bruke stedet når jeg skal samle venner fra ulike steder i Oslo-området, og rett ved flere kinoer som f.eks.Vika og steder som Konserthuset, så vi kombinerte dette med et kinobesøk.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 26. oktober 2020

Var innom i dag med en venninne og begge spiste pizzaen Ruccolina parma. En av de beste pizzaene vi har spist og mektig var den også. Topp service fra vi kom inn døren. Flott beliggenhet nært kino, så hit skal vi garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Wenche C
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Fin service, men ubehagelig eier. Førsteinntrykket var veldig bra. Koselig bord, nydelig vin og hyggelig, serviceminded servitør. Så kom maten, den var etter begges smak altfor salt. Vi sa fra om dette, og servitøren reagerte på vennlig og profesjonell måte. Tok med tallerkenene og sa vi skulle få ny mat. Da denne kom, var den dessverre fortsatt svært salt. Vi avgjorde at vi ville spise det vi klarte uten mer klage. Da servitøren kom tilbake om å høre om maten var bedre nå, skjønte hun at vi ikke var helt tilfreds uten at vi sa det direkte. Etter en kort tid kom eieren og fortalte oss at de hadde servert 115 porsjoner av denne retten og ingen hadde klaget, bortsett fra oss. Altså det var oss det var noe galt med!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Most3
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Her er det hvite duker, fantastisk servering og supergod mat. Vi hadde pizza og lam med husets rødvin, kunne ikke blitt bedre.

Dato for besøk: september 2020
Takk, oyvindwh

Reisende som så på Valentes, så også på

Har du vært i Valentes? Del dine erfaringer!