“Lokkepris!”
Anmeldelse av Sugar & Spice

Sugar & Spice
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi sjekket hjemmesiden deres før vi valgte deres restaurant. De hadde "Family Combo" til 889,- for 4 personer.

Da dro vi ditt og fikk hjelp av den hyggelig servitør. Vi fant ikke denne "family combo" på menyen og spurte dermed servitøren. Hun hadde ikke hørt om den og forhørte seg med kjøkkenet. Da hun kom tilbake fortalte hun at det var kun som take away og ikke noe som kunne nytes i restauranten. De hadde en tilsvarende på menyen, men den kostet 399,- pr. pers og det blir 1596,- for 4 personer, altså dobbelt så dyrt.

Vi viste til deres hjemmeside og det står ingenting om at det kun gjelder take away, dermed blir det er lokketilbud som ikke kan nytes, slik vi ser det. Vi valgte å gå, fordi det handler om en prinsipp sak! Vi valgte en annen restaurant som leverte etter forventningene!

1  Takk, Vidar K

Anmeldt 19. juli 2021

Dette er prestisje på høyt nivå!
Lunch anbefaller jeg baguette med ribbe, dette er baguett servert på et helt nytt nivå!
Til middag Nudelsalat eller sufr n Turf.
Kokkene har lang erfaring fra presige tunge kjøkken og har endelig fugt hjertet, alle fortjener litt Suger and Spice i hverdagen <3

Takk, A9173YQthomask
Anmeldt 4. oktober 2020

Bestilte pad thai take away. Dette smakte ingenting som en klassisk pad thai, ingen kjente thai smaker på denne. Store biter med sopp og paprika, og kyllingen inneholdt mye fett. Desverre uspiselig for meg.. Anbefaler ikke pad thai her.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, simonej601
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Årets beste overraskelse,fyrverkeri av smaker og herlig service.Anbefales!!!Vi gikk for 4 forskjellige retter,hvem som var best ble altfor vanskelig

Dato for besøk: juni 2020
Takk, glenno363
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Smaksrik og spennende mat, passe spicy. Vi tok en meny med flere småretter på deling og ble ikke skuffet.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, hildecs

Reisende som så på Sugar & Spice, så også på

Har du vært i Sugar & Spice? Del dine erfaringer!