“Fruktte”

Vurdert som nr. 23 av 78 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Jeg liker best fruktte. De hadde litt dårlig utvalg av smaker da de var tomme for to av dem. Vi bestilte vanlig sødme på teen, men denne var ekstremt søt. Boba var gode.

1  Takk, ellen_svh

Anmeldt 25. juli 2021

Jeg kjøpte en matcha milk og jentene en mango-tea.

Mango-teen med bobakuler og sånne poppe-kuler var veldig god. Min matcha var god, men jeg har hatt bedre på vestlandet.

Det var litt lang ventetid (men, midt juli, Oslo sentrum, mange kunder, ikke så rart forsåvidt) og jeg synes prisen er litt høy, men så var en stor kopp også skikkelig stor kopp da.

4 av 5 poeng, høy pris og lang ventetid trekker ned litt, men smaken var god.

Takk, happinessinacupcake
Anmeldt 5. juli 2021

Stakk innom og bestilte en «taro» for 69kr, medium. Drikken var ganske søt og kulene var ekstrem søte. Smakte drikken til venninnen min, den var også veldig søt. Drakk ikke mer en halve før vi måtte kaste den.

Kan hende vi bare bestillte feil type, men jeg følte meg ekstrem kvalm etter drikken.

Ellers så lager de drikken ekstremt raskt, og det er lett å bestille med oversiktlig meny og god sitteplass.

Jeg syntes også at de burde senke prisene litt. De har bare 2 størrelser som er medium og large. Medium er størrelse på en eller to glass for 69kr. Den large er 89kr og den er kanskje mer enn dobbel så stor som medium. Så enten får du kjempe mye eller litt for lite. Jeg tror en pris på 50kr er greit nok for de medium.

Takk, ninamarthinsen
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Er stamkunde på Teaology, alle i familien elsker boblete herfra. Har kjøpt alt for mange taro med tapioka herfra, den er så god! Mange andre gode bobleteer også. Hyggelig og effektiv service. Har prøvd boblete fra en rekke andre steder i byen men kommer alltid tilbake til Teaology.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Trkoni
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte en boba med peach drikke, og fruit jelly, og poppe frukt bobakuler. Etter jeg hadde bestilt, venta vi cirka 7 minutter, så kom bobaen. Jeg fikk en boba uten kulene. De var tomme for poppe bobakuler, og sa ikke ifra før eller etter vi bestilte. Han ene sa at vi kunne vente 30 minutter, sånn at vi fikk boba. Vi venta 45 min og så kom han. Han sa at vi skulle få dobbelt så mye boba som alle andre, fordi vi måtte vente. Ikke bare koster det mye men det smaker dritt. Jeg skal aldri kjøpe denne kvalmende, dyre, ekle drikken med det verste frukt jelly, og popping boba. Mannen prøvde å være hyggelig men jeg angrer skikkelig på dette dyre kjøpet. En annen gang kjøpte jeg macha latten dems, den smakte dritt og kulene var skikkelig ekle. Jeg vil gi deg ett tips, IKKE KJØP DENNE DRIKKEN.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, SiljeRobstad

Reisende som så på TeaOlogy - Bubble tea in Oslo, så også på

Har du vært i TeaOlogy - Bubble tea in Oslo? Del dine erfaringer!