“Anbefales!”
Anmeldelse av SKAAL Matbar

SKAAL Matbar
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

En perle på løkka, hvor man følte seg hjertelig velkommen i det man tråkket over dørstokken! Spennende mat som smakte utrolig godt, og deilig vin. Vi fikk gode anbefalinger fra servitør både når det gjaldt mat og vin, og det vi fikk servert var over forventning. Stemningen var også god. Kommer lett igjen!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Vacation63441178209

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Dette er et kult sted med god stemning som fokuserer på naturvin og velsmakende småretter. Vi prøvde alle tre "crispy aubergine" denne gangen, og denne retten var meget vellykket og god. Sammen med en anbefalt pet nat var dette en fin opplevelse. Stedets driver er en kunnskapsrik og karismatisk kar. Beskriv hva du liker, og han finner en vin du vil kose deg med. Har inntrykk av at også de andre ansatte vet hva de driver med. Hyggelige og serviceinnstilte. Har vært her flere ganger og er alltid fornøyd.

Takk, kbergl
Anmeldt 17. november 2020

Stille lunsj med ein saftig kalveschnitzel og naturvin basert på innehavar sine tips. Entusiastisk og genuin service, nydeleg mat og vin ein ikkje får andre stader.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, gkfld
Anmeldt 28. oktober 2020 via mobile enheter

Unikt og spesielt !
Har fulgt dette stedet i flere mnd på Insta , og alltid synes det har vært spennende mat og kreative retter i fleng .
Så satt vi der plutselig , og fikk alle de nydelige rettene servert.
Knall gode viner, spennende retter og en stemning i lokalet som var helt konge !
Det er kjærlighet fra man kommer inn døra til man går hjem .
Deilig mat,nydelige viner , fine folk som tar vare på deg og jeg kan love deg en herlig aften på Skaal .
Vi elska det , vi kommer snart tilbake !!
Gullsted !

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, Bardouini
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Meget gode småretter til lunch.
Vi spiste Spicy Thaisalat og Vitello tonnato.Meget velsmakende. Vi drakk hverdags ipa fra Grünerløkka bryggerhus også denne veldig god.
Anbefales på det sterkeste. Vi kommer garantert tilbake å prøver kveldsmenyen.

Takk, tronderikm2019

Reisende som så på SKAAL Matbar, så også på

Har du vært i SKAAL Matbar? Del dine erfaringer!