“FANTASTISK”

Olivia EGER
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. juli 2021

Utrolig hyggelig sted med suveren service. Folk rundt meg koste seg, meg inkludert. Maten er meget god og som tidligere nevnt service er i ypperste klasse. Skulle Maja være på jobb er dere heldige, hun er en servitør alle restiuranter ville hatt som ansatt..

Takk, 654svendn
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack ska du ha, otroligt kul att höra och hjärtligt välkomna åter! :-)

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig servitør Emma og god service. Bra beliggenhet. God mat. Vi kommer tilbake. Takk for en hyggelig aften.

Takk, Gunntraveler
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för din fina tilbakemelding! Hjärtligt välkommen tillbaka! :-)

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 8 kolleger på middag etter en lang arbeidsdag. Servicen var hyggelig om enn noe rotete fra unge uerfarne servitører. Flere ganger ble det tellefeil med antall retter og drikke ved bordet, men ting ble rettet opp etter hvert. Når jeg likevel gir topp score, er det fordi maten -smørflyndre - var meget god!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Halvor58
Emilia, Annat på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Tusen tack för din konstruktiva och hyggliga tilbakemelding Halvor, det sätter vi stort pris på!

Anmeldt 12. september 2020

Nylig blitt kastet ut!!! Jeg har aldri noen gang opplevd lignende... vi hadde en avtale med gode venner. Vi kom etter å ha opplevd en fantastisk operakonsert. Min mann og jeg hadde drukket et glass. Vi bestilte en flaske Ferrari og mat. Til maten ønsket vi en flaske vin. Så kom en ansatt, og sa at vi ble nektet mer servering!!! Under maten, uten å snakke med oss, ingen forvarsel! Utrolig nedrig oppførsel. I disse tider, så si tomt. Jeg gikk til baren, rett og slett fordi jeg skjønte ingenting. Essensen: baren var stengt... Nope, en venn som kom fikk en øl. Vi hadde gjensynsglede og lo. Dette er noe av det mest nedrige vi har opplevd. Krenkende og uprofesjonelt. Beklageligvis betalte vi! Er dere tjent med «leder HOVmester... Mo» Vi kommer aldri tilbake...

Dato for besøk: september 2020
Takk, kvinne_10
rebeccarath, Kundeansvarlig på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei kvinne_10,
Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne at du kontakter restaurantsjef Katrine, på katrine@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.

Ha en fin dag videre

Anmeldt 17. august 2020

Trivelig italiensk sted på Egertorget. Kan sitte ute dersom det er plass.. Spiste penne med bl a kylling og fettuccini. Begge hovedretter var meget gode. Meget trivelige og blide servitører. Panne cotta til dessert med espresso og italiensk brandy. Anbefales!!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, exxin
Voyage67320224115, Annat på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen tack ska du ha för denna fina feedback!

Reisende som så på Olivia EGER, så også på

Har du vært i Olivia EGER? Del dine erfaringer!