“Italiensk”

Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. august 2021

Veldig god mat!
De som jobbet der var hyggelige og imøtekommende. Vi fikk maten raskt etter at vi bestilte.

1  Takk, G3028QKrobinp
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Så kul att höra, tusen tack ska du ha!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, veldig hyggelig og serviceinnstilt personale. Og til tross for full restaurant kom maten veldig raskt.

1  Takk, Climber17484922396

Tusen tack för otroligt fin feedback! Varmt välkommen åter! :-)

Anmeldt 27. juli 2021

Veldig god mat! Nydelig burrata-salat, og når vi sa det var litt lite burrata, fikk vi straks litt mer. Vi hadde 4 forskjellige hovedretter og alle var svært gode., bl. a. blåskjell, linguine met scampi og carbonara. Rask og triveli service. Mye, mye bedre enn Olivia i Stavanger!

1  Takk, Evert K
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding Evert! Varmt välkommen tillbaka till oss på Eger! :-)

Anmeldt 24. juli 2021

Utrolig hyggelig sted med suveren service. Folk rundt meg koste seg, meg inkludert. Maten er meget god og som tidligere nevnt service er i ypperste klasse. Skulle Maja være på jobb er dere heldige, hun er en servitør alle restiuranter ville hatt som ansatt..

Takk, 654svendn

Tusen tack ska du ha, otroligt kul att höra och hjärtligt välkomna åter! :-)

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig servitør Emma og god service. Bra beliggenhet. God mat. Vi kommer tilbake. Takk for en hyggelig aften.

Takk, Gunntraveler
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för din fina tilbakemelding! Hjärtligt välkommen tillbaka! :-)

Reisende som så på Olivia EGER, så også på

Har du vært i Olivia EGER? Del dine erfaringer!