“Strålende service!!!”

Olivia EGER
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. august 2021

Flinke servitører som raskt viste oss til bordet og fulgte oss opp underveis. Nydelig mat som kom fort og kjempegode drinker! 10/10✨

Takk, SaraA3910
Moawennhall, Owner på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Så hyggelig å høre Sara, tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og veldig god mat. Servitøren var «under opplæring», men fremsto som meget erfaren og profesjonell..

1  Takk, rogerwF961NP
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack ska du ha Roger! Varmt välkommen åter! :-)

Anmeldt 4. august 2021

Veldig god mat!
De som jobbet der var hyggelige og imøtekommende. Vi fikk maten raskt etter at vi bestilte.

1  Takk, G3028QKrobinp

Så kul att höra, tusen tack ska du ha!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, veldig hyggelig og serviceinnstilt personale. Og til tross for full restaurant kom maten veldig raskt.

1  Takk, Climber17484922396

Tusen tack för otroligt fin feedback! Varmt välkommen åter! :-)

Anmeldt 27. juli 2021

Veldig god mat! Nydelig burrata-salat, og når vi sa det var litt lite burrata, fikk vi straks litt mer. Vi hadde 4 forskjellige hovedretter og alle var svært gode., bl. a. blåskjell, linguine met scampi og carbonara. Rask og triveli service. Mye, mye bedre enn Olivia i Stavanger!

1  Takk, Evert K
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding Evert! Varmt välkommen tillbaka till oss på Eger! :-)

Reisende som så på Olivia EGER, så også på

Har du vært i Olivia EGER? Del dine erfaringer!