“Rask servering”

Olivia EGER
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi kom på et veldig travelt tidspunkt! Men fikk bord hvis vi kunne spise oss ferdig på 2 timer! Noe som passet oss utmerket :)

Maten ble servert lynraskt! Dette både middag og dessert noe som gjorde de 2 timene mer enn nok for oss. Hyggelig servitrise! Fint lokale og toaletter. Ok priser! God mat.

Takk for oss :)

1  Takk, Cesssa
Moawennhall, Owner på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen tack för fin feedback, och varmt välkomna tillbaka till oss på Olivia!

Anmeldt 14. august 2021

Flinke servitører som raskt viste oss til bordet og fulgte oss opp underveis. Nydelig mat som kom fort og kjempegode drinker! 10/10✨

Takk, SaraA3910
Moawennhall, Owner på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Så hyggelig å høre Sara, tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening og veldig god mat. Servitøren var «under opplæring», men fremsto som meget erfaren og profesjonell..

1  Takk, rogerwF961NP
Emilia, Guest Relations på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack ska du ha Roger! Varmt välkommen åter! :-)

Anmeldt 4. august 2021

Veldig god mat!
De som jobbet der var hyggelige og imøtekommende. Vi fikk maten raskt etter at vi bestilte.

1  Takk, G3028QKrobinp

Så kul att höra, tusen tack ska du ha!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, veldig hyggelig og serviceinnstilt personale. Og til tross for full restaurant kom maten veldig raskt.

1  Takk, Climber17484922396

Tusen tack för otroligt fin feedback! Varmt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia EGER, så også på

Har du vært i Olivia EGER? Del dine erfaringer!