“Turist felle”

Prisklasse: kr 154 - kr 275
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. juni 2023 via mobile enheter

Maten er veldig god, men service på lav mål. Dette er ikke Olivia verdi, her bør en gjøre noe. Mange servitører men lite og ingen interesse for kundene

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Reiseknut
GRC Olivia, Other på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2023

Detta var trist att läsa och självklart inte den upplevelse vi önskar ge våra gäster!
Tusen tack för din feedback, det hjälper oss att bli bättre!

Anmeldt 8. mai 2023

Valgte denne litt tilfeldig da vi vandret litt rundt i Karl Johans Gate. Fine lokaler og ok service. Typisk Italiensk mat. Vi spiste pasta som var delikat og godt. Fikk en god vin til som matchet. Oppsummert godt fornøyd med besøket.

Takk, osmasen
Olivia Restaurants, Other på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2023

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en så hyggelig tilbakemelding til oss :)
Vi håper på å se dere igjen snart!

Anmeldt 21. april 2023

Ble sølt på av servitør når hen kom med drikke. Spurte om avslag på regningen men fikk tildelt et skjema for å dokumentere kostnader på rens. Fikk ikke avslag måtte gå å kjøpe nye klær for å rekke en middag. Aldri mer olivia. Dårlig dømmekraft av besetning og drivere med slik politikk.

Takk, Jørgen B
GRC Olivia, Other på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2023

Hei,
Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Har du mulighet til å ta kontakt ansvarlig på restauranten, Mathilda, på mathilda.klasson@olivia.no, slik at hun kan komme i kontakt med deg?

Takk for tilbakemelding.

Anmeldt 20. april 2023 via mobile enheter

Pizza Rossa: Prosciutto di parma
Bodde på Scandic Karl Johan og denne restauranten ligger kort gange fra restauranten og der bestilte jeg take away. Veldig bra beliggenhet.
Ble tatt imot av hyggelig servitør som tok imot bestillingen. Det tok over dobbelt så lang tid å vente i forhold til tid som ble nevnt. Det gjorde ikke noe da jeg leste avisen på telefon og fikk sitte inne mens jeg ventet. Fikk pizza og jeg gikk så rett til hotellet som ligger rett ved.
Når jeg så skulle spise, var pizzaen kald og tørr. Kunne gjerne tenkt meg at den var skåret opp, og at det lå noen servietter ved. Ikke noe som gjør meg missfornøyd, men det hadde gjort det enklere når man spiser med fingrene.
Pizzaen så pen ut med det som lå oppå. Det som var skuffende var at den var helt kald og bunnen var så tørr. Rene knekkebrødet. Skal jeg tilbake blir det pasta neste gang.

1  Takk, kristinb92

Hej Kristin,
Vi beklagar verkligen att pizzan inte höll den kvalité den skulle! Vi vill självklart göra upp för detta och hade satt pris på om du kunde ta kontakt med vår restaurangchef Mathilda på mathilda.klasson@olivia.no.
Tack för din feedback!

Anmeldt 25. mars 2023 via mobile enheter

Vi var på handletur i Oslo, skulle ha oss ett glass vin og en aperol Spritz .
Satte oss og ble helt vått på buksebaken.
La noen ekstra puter i sofa og satte oss.
Fikk bestilt via Qr og fikk servert.
Må være den minste Aperol Spritz jeg har fått servert til 150,-kr. Ga beskjed om det men fikk til svar at det var samme mengde som andre steder. Kun mindre glass og mindre is her. 3 super fra sugerør så var det slutt.

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, OnAir449983
Olivia Restaurants, Other på Olivia EGER, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2023

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss konstruktiv feedback, det hjelper oss til å bli bedre i fremtiden. Om du ønsker å ta saken videre med ansvarlig i restauranten får du mer enn gjerne kontakte restaurantsjef Mathilda på mathilda.klasson@olivia.no.

Reisende som så på Olivia EGER, så også på

Har du vært i Olivia EGER? Del dine erfaringer!