“2,5 time for mat !? ”
Anmeldelse av Ching Ching Restaurant

Ching Ching Restaurant
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Om du har dårlig tid, styr unna.
Vi hadde bestilt bord til 6 pers. Tok ca 30 min før vi fikk drikke, og 2,5 TIME. Før vi fikk maten!!!! Koselig sted, men service og ventetid gjør dette til et sted jeg absolutt ikke anbefaler. De må ha visst at det var lang ventetid, og da sier man ifra! Maten er en slags asian fusion, men det er absolutt ikke noe wow.

Dato for besøk: august 2020
Takk, tomarnef

Anmeldt 5. juli 2020

Koselig lokale og atmosfære. Stressende servitør, og kanskje for få på jobb da vi måtte vente lenge på å få kontakt med servitøren for å kunne bestille mat. Men veldig søt, og snill servitør så det gikk fint.
Tok ganske lang tid før vi fikk maten. Sticky pork var crispy og god, Saigon duck var helt ok, og det samme med Black & Pink og Pink Bunny.
Bowlen var veldig flat i smaken, med mye ris og veldig lite tilbehør. Alt i alt var matrettene ganske flate i smaken, og de var mer instagramvennlige enn "spisevennlige". Overpriset.
Hadde kommet tilbake for atmosfærens skyld og en drink, men heller dratt til Monsun for maten...

Takk, akkakka
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Ok inredning med asian fusion vri, maten lever ikke opp til forventningene. I følge det menyen virket rettene helt fantastiske. Jeg valgte ”Ching Ching noodles”. En soggy måltid med svarte overkokte nudler og noen scampy. Prøvde og «Pinky bunny» til forrett, en rosa steambun med softshell krabbe. Helt ok. Overpriset og ikke i det heletatt så delikat som de pretensiøse forordene beskrev meny valgene.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, deerDaniel
Anmeldt 6. januar 2020

Mat som et barn kan lage og blekksprut er som å spise karton... Jeg liker ikke det, og anbefaler ikke det!!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, svgorange
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom her for en liten lunsj snack og maten er veldig god! Upåklagelig service og koselige lokaler gjør det hele til en veldig bra opplevelse! Kommer tilbake for middag senere!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Paalnesteby

Reisende som så på Ching Ching Restaurant, så også på

Har du vært i Ching Ching Restaurant? Del dine erfaringer!