“En velsmakende overraskelse”
Anmeldelse av Ching Ching Restaurant

Ching Ching Restaurant
Anmeldt 20. september 2020

Jeg var litt skeptisk til dette stedet, da det har fått litt varierende tilbakemeldinger. Stedet overrasket veldig. Nydelig mat! Vi var seks stykker og alle var veldig fornøyd. Kan anbefale pink bunn, hot Wings og sticky park. Menyen inneholdt mange nye retter man ikke typisk finner på andre asiatiske spisesteder. Veldig rimelige priser. Forreter under 100 kr og hovedretter mellom 150-200 kr. Porsjonene var også store. Hyggelig personale og rask service. Anbefaler å booke bord i helgen. Kunne gjerne hatt mer utvalg når det kommer til drinker. Hadde flere moctails enn cocktails, og synes ikke å kunne lage noe ut over menyen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, bareEva

Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

En positiv overraskelse. Nydelig mat, service innstilt og flink kelner. Her får du god og mye mat for pengene.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, aasejorunnkokaas
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Om du har dårlig tid, styr unna.
Vi hadde bestilt bord til 6 pers. Tok ca 30 min før vi fikk drikke, og 2,5 TIME. Før vi fikk maten!!!! Koselig sted, men service og ventetid gjør dette til et sted jeg absolutt ikke anbefaler. De må ha visst at det var lang ventetid, og da sier man ifra! Maten er en slags asian fusion, men det er absolutt ikke noe wow.

Dato for besøk: august 2020
Takk, tomarnef
Anmeldt 5. juli 2020

Koselig lokale og atmosfære. Stressende servitør, og kanskje for få på jobb da vi måtte vente lenge på å få kontakt med servitøren for å kunne bestille mat. Men veldig søt, og snill servitør så det gikk fint.
Tok ganske lang tid før vi fikk maten. Sticky pork var crispy og god, Saigon duck var helt ok, og det samme med Black & Pink og Pink Bunny.
Bowlen var veldig flat i smaken, med mye ris og veldig lite tilbehør. Alt i alt var matrettene ganske flate i smaken, og de var mer instagramvennlige enn "spisevennlige". Overpriset.
Hadde kommet tilbake for atmosfærens skyld og en drink, men heller dratt til Monsun for maten...

Takk, akkakka
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Ok inredning med asian fusion vri, maten lever ikke opp til forventningene. I følge det menyen virket rettene helt fantastiske. Jeg valgte ”Ching Ching noodles”. En soggy måltid med svarte overkokte nudler og noen scampy. Prøvde og «Pinky bunny» til forrett, en rosa steambun med softshell krabbe. Helt ok. Overpriset og ikke i det heletatt så delikat som de pretensiøse forordene beskrev meny valgene.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, deerDaniel

Reisende som så på Ching Ching Restaurant, så også på

Har du vært i Ching Ching Restaurant? Del dine erfaringer!