“Meny via QR kode”
Anmeldelse av Ching Ching Restaurant

Ching Ching Restaurant
Anmeldt 4. september 2021

God mat og hyggelig atmosfære, men du får bare menyen ved å scanne QR kode på mobiltelefon, denne siden er veldig uryddig og forvirrende, og forskjellig oppsett på Apple og android.
Når jeg skal ut å spise så er det siste jeg vil at mitt selskap skal få en ekstra unnskyldning for å grave seg ned i mobiltelefonen sin, dårlig løsning!
Greit det er korona, men de aller aller fleste resturanter får man en vanlig meny på papir, så det holder ikke.

Takk, 463edvinm

Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Bestilte frokost/lunch plate.Helt fantastisk.Fantastisk service og god stemning.Rikholding utvalg av spennende retter.

Dato for besøk: november 2020
Takk, norwegian06
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god atmosfære. God service og helt fantastisk mat. Mange spennende retter med fine smakskombinasjoner. Prisnivået er også hyggelig og du får mye for pengene dine. Anbefales!

Takk, benaajmin
Anmeldt 20. september 2020

Jeg var litt skeptisk til dette stedet, da det har fått litt varierende tilbakemeldinger. Stedet overrasket veldig. Nydelig mat! Vi var seks stykker og alle var veldig fornøyd. Kan anbefale pink bunn, hot Wings og sticky park. Menyen inneholdt mange nye retter man ikke typisk finner på andre asiatiske spisesteder. Veldig rimelige priser. Forreter under 100 kr og hovedretter mellom 150-200 kr. Porsjonene var også store. Hyggelig personale og rask service. Anbefaler å booke bord i helgen. Kunne gjerne hatt mer utvalg når det kommer til drinker. Hadde flere moctails enn cocktails, og synes ikke å kunne lage noe ut over menyen.

Takk, EvaMSB
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

En positiv overraskelse. Nydelig mat, service innstilt og flink kelner. Her får du god og mye mat for pengene.

1  Takk, aasejorunnkokaas

Reisende som så på Ching Ching Restaurant, så også på

Har du vært i Ching Ching Restaurant? Del dine erfaringer!