“God mat, dårlig service ”
Anmeldelse av Godt Brod

Vurdert som nr. 1 152 av 1 592 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dama bak disken var mer opptatt av å snakke med kollegaer enn køa foran. Måtte gjenta bestillingen flere ganger, og etter at jeg hadde betalt oppdaget hun at de var tomme for den ene varen jeg hadde kjøpt.

Takk, friheim

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Dette bakeriet ligger flott til i Bjørvika. Her har de stort utvalg av Bakevarer og kaker. De serverer også et godt utvalg av kaffe. Forholdsvis stort lokale, med stor uteservering på sommertid.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, VacationOslo
Anmeldt 8. august 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Godt Brod, så også på

Har du vært i Godt Brod? Del dine erfaringer!