“Ikke som forventet”
Anmeldelse av BFF Diner

BFF Diner
Beskrivelse: Americana Style House serverer det beste fra Amerika fra hummerrull og Gumo til kylling og vafler og karnemelkpannekaker. Mange veganske alternativer også. Veganske pannekaker, rister og avokado toast er spesialitetene i huset.
Anmeldt 29. august 2021

Spiste crawfishen her, og den var utrolig tørr og kjedelig, var nesten null kjøtt på dyrene (alt var overkokt)
Forretten buffalo Wings smakte helt ok, skuffende for å være fra et amerikansk sted, kjederestauranten fridays har utrolig mye bedre Wings,

Tok utrolig lang tid for servicen! Var her på en tirsdag hvor restauranten nesten var tom, servitørene var mer intersert i å snakke med hverandre enn å hjelpe meg

Takk, MortenM1990
zxcvbnm868, Eier på BFF Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2022

Hey, we are very sorry you haven’t had the greatest time last time you came to BFF. We would like to correct that mistake and this week are offering a chance for us to make a better impression. Contact ben@bffoslo.no and you can book a meal and drinks for 2 on us so that we can show you what we are really like. All you need to do is email by Monday 23rdAugust with your name and review name and you can book for any day in August or September. I hope you can give us this extra chance.

Kind Regards Ben

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Min frue og jeg, sammen med 2 venner, besøkte restauranten sist søndag. Typisk amerikansk restaurant med hyggelig og serviceinnstilt personale. Godt vinkart og godt utvalg av øl. Jeg spiste en hamburger som var HELT FANTASTISK. Stedet anbefales på det varmeste. Vi kommer i hvert fall tilbake.

Takk, joningvel
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Lobsterroll som forrett. Den var god. Mye hummer.
Fried chicken til hovedrett. Kjedelig og smakløs. Elendig tilbehør. Buffalo wings ok, men også kjedelig. Dårlige cheesefries. Vi bestilte en øl, fikk en annen og beskjed om det var omtrent det samme. Ikke noe spørsmål om det var greit! På regningen stod den vi opprinnelig bestilte. Som selvfølgelig var dyrest. Vi måtte purre på drikkebestilling flere ganger. Også etter at maten hadde kommet. Jeg ønsker både konseptet og BFF velkommen, men her er det mye som kan gjøres bedre.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Espen G

Kind Regards Ben

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Nydelig comfort food på fine Frogner , store å deilige porsjoner og hyggelig betjening gratinert østers er å anbefale

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Ewi_aleina
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Nydelig frokost/lunsj. Veldig bra service fra hyggelige servitører. Rask levering av maten som smakte fortreffelig.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, lenaskj

Reisende som så på BFF Diner, så også på

Har du vært i BFF Diner? Del dine erfaringer!