“Kjempegod pizza og hyggelig personal ❤”
Anmeldelse av Casbar

Casbar
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza og hyggelig personal som virkelig stod på for å yte god service. Kommer garantert tilbake ved neste visitt til Oslo ❤

Takk, May-Brit H
Bengt Tore G, Daglig leder på Casbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Tusen, tusen takk for utrolig flott anmeldelse. Dette setter vi stor pris på! :)

Anmeldt 19. juli 2021

Hyggelig og oppmerksom servitør, men pizzaen (margarita) smakte ikke bra i det hele tatt. Veldig skuffet, da jeg hadde hørt det skulle være tidenes pizzasted.....

Takk, kjess1099
Bengt Tore Gill, Daglig leder på Casbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei,

Veldig trist å høre at du ikke var fornøyd med smaken på Margherita pizzaen vår, men samtidig setter vi stor pris på alle tilbakemeldinger vi får - det gjør oss bedre. Send oss gjerne en mail til btg@hotelcontinental.no med dine innspill til hva som bør endres.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Tok 20 minutter uten å bli noe annet enn vinket inn til et bord. Når de etter 20 minutter begynte å ta inn flere gjester gikk vi.

Takk, denialsander
Bengt Tore G, Markedsføring på Casbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Hei,

Beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss.

Ønsker gjerne å følge dette opp videre, og håper at du kan sende en mail til btg@hotelcontinental.no, slik at vi får oppklart hva som har skjedd her.

Anmeldt 6. oktober 2020

Helt nyydelig pizza, spiste to forskjellige vegetarpizza og det smakte fortreffelig. Topp service og funky atmosfære. Love it!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Margeritadiva24
bengttoreg, Daglig leder på Casbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2020

Tusen takk for flott anmeldelse :)

Anmeldt 14. august 2020

Vår nye go-to take away pizza i Oslo. Blir ikke stort bedre enn dette. Har slitt med å komme igjennom på telefon en gang, hvor jeg måtte bestille da jeg ankom og vente i restauranten, men dette tok kun 10 minutter. Anbefales!

1  Takk, Adrian B
bengttoregill1, Daglig leder på Casbar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Tusen takk for utrolig flott anmeldelse :)

Reisende som så på Casbar, så også på

Har du vært i Casbar? Del dine erfaringer!