“Ventet 1 time på noe å drikke, men god pizza”
Anmeldelse av Restaurant Ludo

Restaurant Ludo
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Var her med noen venner en lørdag i august 2021. (Hadde booket bord før vi kom). Veldig hyggelig lokale. Men, det så ut til at det var 1-2 ansatte servitører på stedet, som tydeligvis var for lite. Mitt bord måtte vente i 55 minutter før vi fikk noe som helst å drikke i glassene selv om vi ba om både vann og vin flere ganger. Servitøren, som for så vidt var veldig hyggelig unnskyldte med at han hadde mye å gjøre og at han hadde glemt oss (2 ganger!). Pizzaen fikk vi etter ca 2 timer og den var absolutt veldig god! Kan så klart også ha spilt inn at klokken da var 22 og vi var ekstremt sultne… Hadde det ikke vært for at det var relativt sent en lørdag og «alt» annet var fullbooket, hadde vi definitivt gått før vi fikk bestilt.

Takk, Culture39207381819

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Var her med samboeren etter å ha gått forbi utallige ganger. Restauranten har en hyggelig og fin atmosfære og hyggelig personal. Men der stopper dessverre det positive. Både meg og samboeren var enige om at dette var noe av den dårligste pizzaen vi har smakt. Seig og slapp bunn. Altfor mye topping og tomatsaus som gjorde at alt bortsett fra skorpen ble soggy og gjørmete. Godt smakte det heller ikke. Når pizza da er det som blir servert her, blir man naturlig nok skuffet og et besøk til er utelukket.

1  Takk, PrebenLysfjord
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg er lidenskapelig opptatt av pizza! Har nå vært her fire ganger, og pizzaen er helt utsøkt! Spennende og god topping, og en pizzabunn som er bedre enn alt annet jeg har smakt. Anbefales på det sterkeste! Liker du trøffel, så er antonio helt magisk.

2  Takk, havardhaga
Anmeldt 9. oktober 2020

Hadde hørt mye bra om Ludo, så dro dit med to venninner. Pizzaen var veldig god, men vinen var av det dårligere slaget. Det kan jeg fint leve med. Men da vi bestilte en drink til 140 kroner forventer man å få noe av kvalitet. Bestilte GT som er verdens letteste drink å lage, og allikvel failet de. Venninene mines drinker var enda verre. Da vi klagde tok kelneren våre nesten fulle glass. Vi fikk ikke nye drinker, fordi det var ikke deres feil at vi ikke likte måten de lagde drinker på. Vi fikk heller ikke refundert pengene for de, eller beholde drinkene vi hadde klagd på på bordet. Til 140 kr hadde jeg gjerne da drukket opp skivpet... Vi bestilte og en flaske vin, som bare ble satt på bordet uten å helle oppi. Synes det også er en ting som senker nivået.

Restauranten tok også 0 coronahensyn.

Synd at de ødelegger gode pizzaer med vonde drinker og dårlig service.
Eneste grunnen til at jeg gir 2 stjerner og ikke 1 er fordi pizzaen var god, men det finnes mye bra pizza i byen. Så det blir overhodet ikke en ny tur hit :)

3  Takk, MarteV123
Anmeldt 8. oktober 2020

Vi var her med noen venner. Fikk servert en drink som skulle inneholdt ingefærøl, men smakte kun soda og ren sprit. Leverte tilbake fullt glass, men servitøren hadde ikke forståelse for ordentlige drinker. Kommer aldri tilbake. Ikke anbefalt. Drinken kan man lage bedre på et nach med venner.

1  Takk, MathildeR346

Reisende som så på Restaurant Ludo, så også på

Har du vært i Restaurant Ludo? Del dine erfaringer!