“Stor !! Skuffelse.”
Anmeldelse av Restaurant Ludo

Restaurant Ludo
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Fint lokale, hyggelig betjening, men vond pizza. Den hadde seig og tykk bunn, bløt i midten med ost av lav kvalitet (fløte også?). Prosciutto??. Slapp og våt sopp.

Dato for besøk: september 2021
Takk, TedH647

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god pizza med originale navn og sammensetninger av smaker. Ligger fint til i Oslo sentrum. Én av de bedre pizza-stedene i Oslo. Fin til både takeaway og sit-down.

Takk, verenemh
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Var her med noen venner en lørdag i august 2021. (Hadde booket bord før vi kom). Veldig hyggelig lokale. Men, det så ut til at det var 1-2 ansatte servitører på stedet, som tydeligvis var for lite. Mitt bord måtte vente i 55 minutter før vi fikk noe som helst å drikke i glassene selv om vi ba om både vann og vin flere ganger. Servitøren, som for så vidt var veldig hyggelig unnskyldte med at han hadde mye å gjøre og at han hadde glemt oss (2 ganger!). Pizzaen fikk vi etter ca 2 timer og den var absolutt veldig god! Kan så klart også ha spilt inn at klokken da var 22 og vi var ekstremt sultne… Hadde det ikke vært for at det var relativt sent en lørdag og «alt» annet var fullbooket, hadde vi definitivt gått før vi fikk bestilt.

Takk, Culture39207381819
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Var her med samboeren etter å ha gått forbi utallige ganger. Restauranten har en hyggelig og fin atmosfære og hyggelig personal. Men der stopper dessverre det positive. Både meg og samboeren var enige om at dette var noe av den dårligste pizzaen vi har smakt. Seig og slapp bunn. Altfor mye topping og tomatsaus som gjorde at alt bortsett fra skorpen ble soggy og gjørmete. Godt smakte det heller ikke. Når pizza da er det som blir servert her, blir man naturlig nok skuffet og et besøk til er utelukket.

1  Takk, PrebenLysfjord
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg er lidenskapelig opptatt av pizza! Har nå vært her fire ganger, og pizzaen er helt utsøkt! Spennende og god topping, og en pizzabunn som er bedre enn alt annet jeg har smakt. Anbefales på det sterkeste! Liker du trøffel, så er antonio helt magisk.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, havardhaga

Reisende som så på Restaurant Ludo, så også på

Har du vært i Restaurant Ludo? Del dine erfaringer!