Gode cocktails

Dette stedet er kjent for god kaffe på dagen, og gode drinker på kveldstid. Vi var der i romjulen... les mer

Anmeldt 28. desember 2019
VacationOslo
Oslo, Norge
Koselig retro

Anmeldt 18. mars 2018
86jonasberg
Lillestrøm, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig stilig kafé med ordentlig retro design og utstillinger veloppbevart. God kaffe, gode kaker og hyggelig betjening. Stedet kunne vært større, og beliggenheten trekker også ned.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 29. november 2016 via mobile enheter

Fuglen er uformelt og 70-tall. Kult sted med en avslappet atmosfære. Cocktails av beste merke; smak og tilbereding. Her går vi når vi er på Oslotur.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, EspenB667
Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Anbefaler å ta turen innom Fuglen for en kaffe. Min favoritt er kaffe mocca. Kjekt med klippekort. Men har du dårlig tid er ikke dette stedet å stoppe på, her lages kaffen med omtanke

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, kristine jelstr... t
Anmeldt 31. desember 2015 via mobile enheter

Den absolutt beste kaffen i verden etter min smak. Aldri blitt misfornøyd. Fuglen Espresso, sammen med islatte (uten sukker) er klare favoritter.

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, kroghaa
Anmeldt 19. oktober 2015 via mobile enheter

Kaféen er unik og ganske spesiell. De har beholdt retro-stilen og klart å skape 50-tallet akkurat som det var.
Kaffen var veldig god og det er bra service.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, 86jonasberg