Kreative baner

Virkelig artig å spille minigolf her. Dessverre er det litt for enkelt å "jukse" og ikke følge... les mer

Anmeldt 15. desember 2021
Homrul
Oslo, Norge
Kult sted!

Veldig kul plass med morsomme minigolfbaner, god stemning og hyggelig personale! Varierte og mange... les mer

Anmeldt 7. november 2021
korsella
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted, perfekt plass å ta en kveld med venner. Sykt fet atmosfære og god stemning. Virkelig et unikt utested, kommer til å besøke igjen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, thomashjertaker
Anmeldt 30. oktober 2020

Den beste minigolf opplevelsen jeg har hatt! Fantastiske oppbygde baner, utrolig variert og morsomt på begrenset plass! Lett med baneforståelse og forklaringer også, virkelig en fornøyelse. Veldig gøy lokale i tillegg, instagramvennlig til tusen. Følte oss også ivaretatt mtp smittevern og var lett og få service. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Raghom
Anmeldt 16. september 2020

Veldig kule baner, og likte godt at man kunne velge mellom forskjellige køller. Hyggelig betjening. Syntes dessverre det var alt for varmt, noe som ødela kosen litt. Kan selvsagt hende vi hadde uflaks, og at det vanligvis er bedre temperatur der. Syntes også det hadde vært morsomt om de hadde hatt noen andre spill (Air hockey, shuffle board etc.). Har vært andre minigolfsteder som tilbyr dette, og det er noe jeg har satt pris på :)

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, U5485SAcharlotteb
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Teambuilding med bedriften her fungerte. Vi delte oss inn i tilfeldige lag og hadde en kjempekveld her. Fikk bra servering når vi fikk og det tok litt for lang tid i garderoben. Kult konsept med mange kule baner.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, phovland
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott kveld herHanna var en kjempefin servitør som gjorde kvelden vår bra. Koste oss kjempemasse her.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, borgenasak