Kult sted med lite mat.

Kul opplevelse med stilige lokaler som gir en kul vibe. Mater er derimot dyr sammenlignet med hvor... les mer

Anmeldt 10. april 2022
Olsen89n
Oslo, Norge
Ikke dra hit

Anmeldt 7. august 2021
charlottehM4645AG
Oahu, Hawaii

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Mest bedritne servicen jeg har opplevd noen sinne. De suger. Null hjelp å få! Glemte bestillinger osv. aldri dra hit, noen gang!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, charlottehM4645AG
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Latterlig sted. Aldri følt meg mer uvelkommen. Kastet ut og generelt surt personale. Vi hadde utdrikningslag, og fra start var det den typiske «hvor mye har dere drukket da». Ingen var overstadig beruset, men de var på hele veien

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 308mortens
Anmeldt 6. september 2020

Flott sted med mange fasiliteter. Alt er bra inntil forvirring med QR koder for bestilling av drinker og du må henvende deg til betjeningen: Vi bestilte drinker på feil QR kode grunnet bytting av bord for å gi plass til andre gjester.

Drinkene ankom gammelt bord, ble avvist av nye gjester og ble derfor sendt til baren. Når vi spør om å få drinkene som ble tilbakesendt, ble vi truet med å forlate stedet.

Vi gikk tilbake for å prøve på nytt (med mer enn 2 meter avstand) og får i stedet servert av betjeningen "vi kan ta ikke ta ansvar for dette" og "hold unna - vi ønsker ikke corona".

Etter å ha prøvd for tredje gang med å fortelle betjeningen at vi ikke prøver å "rane" Raadhuset Bar for 1 øl og 1 glass hvitvin, gir endelig bartenderen seg og stiller seg helt opp til oss (bemerkning om avstand tidligere?) for å se på bestillingen gjort fra mobiltelefonen.

Vi får til slutt drinkene med mye om og men, og fortsetter kvelden. Mine spørsmål er: har dere ikke ansatte med normal folkeskikk - eller bedre: er dette oppførselen å forvente av ansatte i servicenæringen? Jeg har aldri opplevd en så uprofesjonell behandling av gjester før!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Christoffer E
Anmeldt 31. august 2020

Hva ute med jentene en lørdags kveld, perfekt sted å dra etter jobb. Masse å gjøre, som biljard, bordtennis og shuffleboard. bruk gjerne mer enn 2-3 timer her altså! I tillegg hva både drikke og maten fantastisk god! Kommer hit flere gang!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, AnnikenWill
Anmeldt 27. juli 2020

De ekkleste Tortilla chipsen jeg spist i mitt liv. De var myke og ikke noen som helst krydder på. Guacamolen smakte som den kom fra en boks.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Q7071GWlisab