“En pizzaopplevelse uten like!”
Anmeldelse av Lofthus samvirkelag

Lofthus samvirkelag
Kjøkken: Pizza, Skandinavisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 20. november 2018

Her finner du en utrolig spennende pizzameny med ulike variasjoner for enhver. Jeg har vært her flere ganger, og skal definitivt tilbake igjen. Anbefales på det sterkeste! Kan være lurt å bestille bord på forhånd om man skal hit.

Takk, Ckiickamm

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Når du har lyst til å prøve alle pizzaene på menyen så kan fallhøyden fort bli stor dersom stedet ikke innfrir.
Vi bestilte en «rød» og en «hvit» for å få et lite bilde på hva stedet kunne levere. Da jeg spiser mye pizza blir jeg fort kresen på hva som serveres rundt omkring. Her er det ingenting å sette fingeren på! Bunnen er slik jeg vil ha den, sprø utenpå og seig inni. Ostene er gode komplementer til «fyllet» ellers. Om jeg skulle sette fingeren på noe så var det kanskje en tanke for mye saus på den «røde», men det er kun mine preferanser.
Rask og hyggelig service i et uformelt lokale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, stig19
Anmeldt 6. august 2018

Bra utvalg av pizza god service. Par spiste der kan anbefales.
en av byens beste stede rå spise pizza.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Nils Kristian F
Anmeldt 5. august 2018

Vi bestemte oss for å prøve dette stedet etter å ha hørt mye bra, og vi ble ikke skuffet. Perfekt stekt pizza, med spennende og spisse smaker. Anbefaler pikante på det sterkeste, som er den klart beste pizzaen jeg har smakt i Oslo. Hyggelige lokaler, avslappet atmosfære og svært koselige servitører. Alt i alt en veldig god opplevelse.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ida S
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten tidligere, og spist pizza. Nå er det noen år siden sist, og det var på høy tid å prøve den på nytt. Pizzaene holder fortsatt ekstremt bra kvalitet. Det tar dessverre noe tid å få de servert, men det kan man overleve. Servicen er veldig uformell og bra. Restauranten ligger i et veikryss på Torshov/Sandaker, men det er heldigvis mulig å sitte ute. Dessverre er de ikke glad i barnevogner inne i restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hakon84

Reisende som så på Lofthus samvirkelag, så også på

Har du vært i Lofthus samvirkelag? Del dine erfaringer!