“Helt nydelig”

Kjøkken: Pizza, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Aldri smakt bedre pizza. Trøffelsalami og reinsdyr anbefales på det varmeste. Perfekt mengde råvarer og perfekt stekt. Kommer tilbake snart!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ingvildwl

1923 av 154 anmeldelser

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Lofthus har god pizza enten man velger rød eller hvit saus. Ikke noe å si på smak eller utseende. Perfekt italiensk bunn, passe sprø og med godt fyll. Vi tok fire forskjellige. Alle var veldig bra. Men billigst i byen er de heller ikke da.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 20. november 2018

Her finner du en utrolig spennende pizzameny med ulike variasjoner for enhver. Jeg har vært her flere ganger, og skal definitivt tilbake igjen. Anbefales på det sterkeste! Kan være lurt å bestille bord på forhånd om man skal hit.

Takk, Ckiickamm
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Når du har lyst til å prøve alle pizzaene på menyen så kan fallhøyden fort bli stor dersom stedet ikke innfrir.
Vi bestilte en «rød» og en «hvit» for å få et lite bilde på hva stedet kunne levere. Da jeg spiser mye pizza blir jeg fort kresen på hva som serveres rundt omkring. Her er det ingenting å sette fingeren på! Bunnen er slik jeg vil ha den, sprø utenpå og seig inni. Ostene er gode komplementer til «fyllet» ellers. Om jeg skulle sette fingeren på noe så var det kanskje en tanke for mye saus på den «røde», men det er kun mine preferanser.
Rask og hyggelig service i et uformelt lokale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, stig19
Anmeldt 6. august 2018

Bra utvalg av pizza god service. Par spiste der kan anbefales.
en av byens beste stede rå spise pizza.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Nils Kristian F

Reisende som så på Lofthus samvirkelag, så også på

Har du vært i Lofthus samvirkelag? Del dine erfaringer!